شناسهٔ خبر: 30760511 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

رافا بنيتس ميلاد محمدي را مي خواهد

روزنامه انگليسي ديلي‌ميل اعلام کرد که باشگاه نيوکاسل با ارائه درخواستي به باشگاه اخمت گروژني خواهان به خدمت گرفتن ميلاد محمدي، ملي‌پوش کشورمان شده است.

صاحب‌خبر -

روزنامه انگليسي ديلي‌ميل اعلام کرد باشگاه ليگ برتري نيوکاسل با ارائه درخواستي رسمي به باشگاه اخمت گروژني، خواهان به خدمت گرفتن ميلاد محمدي، ملي‌پوش کشورمان که در اين باشگاه بازي مي‌کند شده است. بر اساس اين گزارش، رافا بنيتس، سرمربي نيوکاسل که به دنبال اضافه کردن يک مهره جديد در پست دفاع چپ تيم خود مي‌گردد ميلاد محمدي را براي اين پست انتخاب کرده است.

 

 

رافا بنيتس براي جلوگيري از سقوط نيوکاسل از ليگ برتر، به شدت به دنبال جذب مهره‌هايي است که ضعف‌هاي نيوکاسل را در نيمه دوم فصل جبران کند. پل دامت تنها بازيکن فيکس نيوکاسل است که براي اين تيم در دفاع چپ بازي کرده ولي اين ملي‌پوش ولزي در چهار بازي اخير نيوکاسل به دليل مصدوميت همسترينگ حضور نداشته.

 

در غياب او نيوکاسل با سه مدافع بازي کرده و مت ريچي به عقب متمايل شده تا به عنوان يک وينگر عقب بازي کند. بنيتس چند روز پيش درباره مشکل نيوکاسل در دفاع چپ به خبرنگاران گفته بود:" همينطور که گفته بودم در اختيار نداشتن دامت مشکل ما در دفاع چپ است. ما سعي مي‌کنيم براي اين مشکل راه‌حل پيدا کنيم. ما سه  سال است به دنبال يک دفاع چپ مي‌گرديم و اميدواريم بتوانيم بالاخره يک دفاع چپ خوب پيدا کرده و به خدمت بگيريم".

 

حالا پيدا است بنيتس دفاع چپ مورد نظر خود را پيدا کرده و ميلاد محمدي، بازيکن تيم ملي ايران و باشگاه اخمت گروژني را براي اين منظور در نظر گرفته است. ميلاد محمدي به همراه تيم ملي در مرحله يک‌چهارم نهايي جام ملتهاي آسيا به مصاف چين تحت هدايت ليپي خواهد رفت و هواداران نيوکاسل با انتشار اين خبر مسلما بازي او را با کنجکاوي دنبال خواهند کرد.

 

نظر شما