شناسهٔ خبر: 30752823 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

یوونتوس 3-0 کیه وو؛ نمایش دل‌پذیر بیانکونری و شب کم فروغ رونالدو

علیرضا نجاتی

در شبی که یوونتوس فوتبال زیبایی به نمایش گذاشت، کریستیانو رونالدو نتوانست درخششی داشته باشد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- در بیستمین هفته سری آ، تیم های یوونتوس و کیه وو مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این مسابقه با پیروزی مقتدرانه بیانکونری به پایان رسید.

اطلاعات بازی

تاریخ برگزاری: دوشنبه، 1 بهمن 1397

محل برگزاری: استادیوم آلیانز

تورنمنت: هفته بیستم سری آ

گلزنان: داگلاس کاستا 13'، امره جان 45' و دنیله روگانی 82' برای یوونتوس

ترکیب تیم ها و آمار بازی

برای اطلاع از آمار دقیق مسابقه یوونتوس-کیه وو به صفحه اختصاصی طرفداری و اطلاع از نتایج سایر مسابقات امروز به قسمت نتایج زنده طرفداری مراجعه کنید.

گزارش بازی

اولین موقعیت جدی بازی توسط کیه وو ایجاد شد اما پرین واکنش خوبی روی شوت محکم مگیورینی داشت. در دقیقه 13، یوونتوس گل فوق العاده ای به ثمر رساند. داگلاس کاستا، وینگر تکنیکی یوونتوس در نیمه زمین حریف پا به توپ شد و پس از دریبل چند مدافع کیه وو، با شوتی از پشت محوطه جریمه، توپ را به گوشه دروازه سورنتینو فرستاد. دقایقی بعد، فدریکو برناردسکی با حرکتی تکنیکی فرصت خوبی داشت تا یوونتوس را به گل برساند اما پاس او به رونالدو نرسید. در دقیقه 32، کریستیانو رونالدو شوتی از راه دور زد که سورنتینو توپ را مهار کرد. دو دقیقه بعد، نوبت شوت زنی برناردسکی رسید اما سورنتینو به زیبایی توپ را با پایش مهار کرد. مجددا رونالدو اقدام به شوت زنی کرد که این بار ضربه او به اوت رفت. در دقیقه 38، رادووانوویچ شوت از راه دوری به سمت دروازه یوونتوس زد که توپ با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت. گل دوم یوونتوس نیز به شکل زیبایی زده شد. در دقیقه 45، طی کار ترکیبی کاستا، دیبالا و امره جان یوونتوس توانست به گل برسد. دیبالا با پاسی خوب، جان را صاحب توپ کرد و هافبک آلمانی با بغل پایی نرم، توپ را وارد دروازه کیه وو کرد. بازی با نتیجه 2-0 به سود یوونتوس در نیمه اول به پایان رسید.

داگلاس کاستا

در دقیقه 52 بازی، با خطای هند بانی در محوطه جریمه، یوونتوس صاحب ضربه پنالتی شد. کریستیانو رونالدو پشت ضربه ایستاد و ضربه خوبی هم زد اما سورنتینو به شکلی استثنایی شوت زمینی رونالدو را به کرنر فرستاد. در دقیقه 62، دیبالا شوتی روانه دروازه کیه وو کرد که سورنتینو بازهم توپ را در آغوش کشید. چهار دقیقه بعد، مگیورینی روی پاس جاکرینی، ضربه سری به سوی دروازه یوونتوس زد که پرین کار آسانی در مهار آن داشت. در دقیقه هفتاد، روزتینی از راه دور اقدام به شوت زنی کرد که پرین توپ را به خوبی راهی کرنر کرد. سه دقیقه بعد روی حرکت خوب امره جان، رونالدو صاحب موقعیت شد اما ضربه اش بی دقت بود. بازهم رونالدو در دقیقه 77 فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما وی شوت وی از فاصله نزدیک، با اختلاف به بالای دروازه رفت. یک دقیقه بعد، روی کرنر ارسالی دیبالا، برناردسکی از پشت محوطه جریمه شوتی محکم زد که سورنتینو بازهم وادار به واکنش شد. در دقیقه 83، برناردسکی از روی ضربه آزاد کنار محوطه جریمه، سانتر خوبی انجام داد که دنیله روگانی با ضربه سری دقیق، گل سوم را برای تیمش به ثمر رساند. در نهایت این بازی با نتیجه 3-0 خاتمه یافت تا یوونتوس همچنان فاصله نه امتیازی اش با ناپولی رده دومی را حفظ کند.

خلاصه بازی

 

نظر شما