شناسهٔ خبر: 30752800 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

الگری: دیبالا نمایش فوق العاده ای داشت؛ یک گام دیگر به اسکودتو نزدیک شدیم

میلاد گودرزی

سرمربی یوونتوس در خصوص پیروزی مقابل کیه وو و انتقال هیگواین به چلسی اظهار نظر کرد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- مکس الگری، سرمربی یوونتوس پس از برتری 3-0 تیمش مقابل کیه وو در رقابت‌های سری‌آ، در گفتگو با اسکای اسپورت حاضر شد و درباره شرایط بازی به صحبت پرداخت. 

تیم نمایش خوبی داشت، بعد از دو دیدار مقابل بولونیا و میلان، سخت بود، چراکه تیم مقداری خسته بود. اما بازیکنان مسئولیت پذیری خوبی از خود نشان دادند و بابت این پیروزی که ما را یک گام دیگر به اسکودتو نزدیک کرد، خوشحالم. امره جان؟ او هم مانند سایر بازیکنان خوب کار کرد. او باید در سرعت دادن به بازی، پیشرفت کند و بیشتر رویکرد رو به جلو داشته باشد. 

نمایش دیبالا لذت بخش بود، احتمالا از اینکه گلی نزده، ناراحت باشد، اما اگر به همین منوال کارش را ادامه دهد، به بازیکنی خارق العاده و سطح بالا تبدیل خواهد شد، از نظر فنی او بازی فوق العاده ای به نمایش گذاشت.

الگری درباره ضربه پنالتی که رونالدو از دست داد گفت:

معمولاً به ضربات پنالتی نگاه نمی‌کنم، اما او امروز صبح هم در تمرینات یک پنالتی را در شرایطی مشابه از دست داده بود. 

سرمربی یوونتوس درباره خدیرا گفت:

خدیرا از ناحیه زانو مصدوم شد و فردا باید وضعیتش را بررسی کنیم. فول بک ها؟ ساندرو امسال جدی تر از گذشته بازی می‌کند، اگرچه باید توجه بیشتری به برخی جزئیات داشته باشد.  در طرف مقابل زمین ما کانسلو و دی شیلیو را داریم که ویژگی های متفاوت تری دارند. 

الگری درباره انتقال بواتنگ به بارسلونا گفت:

من از او به عنوان شماره 10 استفاده می کردم. اما این او بود که عملا به عنوان مهاجم نوک ما بازی می کرد. چراکه ابراهیموویچ و روبینیو به کناره ها بیشتر متمایل بودند. 

سرمربی یوونتوس درباره انتقال هیگواین به چلسی گفت:

اطلاعی ندارم، دو سال او را در اختیار داشتم و عملکرد او فوق العاده بود. او بازیکن بزرگی است، اما وقتی فرمول مناسبی پیدا نکنید، نمی توانید بهترین نمایشتان را ارائه بدهید. برای او آرزوی موفقیت دارم. 

اسپیناتزولا؟

در حال حاضر او بازیکن یوونتوس است و بازیکن یوونتوس هم باقی خواهد ماند. 

نظر شما