شناسهٔ خبر: 30748963 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

بادامچیان:

۴۰ سال گذشته صحنه تلاش ابرقدرت ها برای ضربه زدن به انقلاب است

ری- عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: ۴۰ سال گذشته صحنه تلاش ابرقدرت ها برای ضربه زدن به انقلاب است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله بادامچیان بعد از ظهر دوشنبه در مراسم تجدید میثاق اعضای حزب موتلفه اسلامی با آرمان های امام راحل طی سخنانی با اشاره به اوضاع جهانی گفت: مسلمانان می توانند، با حفظ اتحاد در برابر ابرقدرت ها و زورگویان منفعت طلب بایستند و زیر بار زور نروند و این اتحاد بین مسلمین از آرمان های امام راحل(ره) است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان این که مردم جهان دیگر فریب سخنان و شعارهای دروغ ابرقدرت ها را نمی خورند، گفت: امروز در خود آمریکا نیز شاهد افزایش آمار مسلمانان بوده و نشانه های فروپاشی لیبرالیسم در غرب به خوبی به چشم می خورد و هر روز شاهد پیشرفت جایگاه تمدن نوین اسلامی در عرصه بین الملل هستیم.

بادامچیان با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت: ابرقدرت ها در طول ۴۰ سال عمر انقلاب اسلامی با هر نوع ترفند و حیله ای قصد ضربه زدن به انقلاب اسلامی را داشتند، اما همواره توطئه‌های آن ها خنثی شد.

بادامچیان امام راحل را بیدارگر قرن دانست و گفت: روشنگری های امام سبب بیداری جهانیان شد و همین روشنگری ها است، که ابرقدرت ها را به اسلام هراسی و وارد کردن ضربه به اسلام واداشت، اما در این مسیر نیز شکست خوردند.

 

نظر شما