شناسهٔ خبر: 30728010 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

ثبت نام ۳۰ هزار نفر در طرح حفظ قرآن

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، اسدالله عباس‌زاده در برنامه تفسیر قرآن که با حضور نماینده ولی فقیه در آموزش و پرورش برگزار شد، عنوان کرد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری که فرمودند در سال 1404 باید 10 میلیون حافظ قرآن داشته باشیم امسال آموزش حفظ جزء 30 قرآن به 28 هزار نفر برای آموزش و پرورش قرآن پیش‌بینی شد.

وی افزود: با این وجود از ابتدای سال تحصیلی تا کنون 30 هزار نفر در طرح حفظ قرآن ثبت نام کرده‌اند که پیش‌بینی می‌کنیم این تعداد به 50 هزار نفر هم برسد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش لرستان در ارتباط با ویژه برنامه‌های 40 سالگی انقلاب نیز گفت: 40 ختم قرآن به شیوه جدید از جمله برنامه‌های فرهنگی است که در این ایام در همه شهرستان‌ها و مناطق استان برگزار می‌شود.

وی تخصصی کردن حوزه قرآن و عترت را از دیگر برنامه‌های در دستور کار برشمرد و خاطرنشان کرد: بحث ختم قرآن توسط فرهنگیان نیز در دهه فجر برگزار خواهد شد؛ ضمن اینکه مسابقه "انقلاب ماندگار " به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با اهدا جوایز نقدی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 800 روحانی در مدارس استان نماز جماعت اقامه می‌کنند، یادآور شد:در حوزه پرورشی برنامه‌های متنوع و زیادی در آموزش و پرورش لرستان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما