شناسهٔ خبر: 30718202 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

ویژه اعضای کانون های مساجد

طرح ملی «هر مسجد، یک‌ خبرنگار» در کرمانشاه اجرا می شود

حجت الاسلام کلات پور، با اشاره به ثبت نام ۵۵ نفر در این طرح آموزشی، گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، اولین دوره آموزش خبرنگاری ویژه اعضای کانون های مساجددر کرمانشاه برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

»حجت الاسلام افشین کلات پور» با اشاره به ابلاغ طرح کشوری «هر مسجد یک خبرنگار» از سوی ستاد عالی هیات هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در آبان ماه سال جاری، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: اولین دوره آموزش خبرنگاری در قالب باشگاه خبرنگاران خبرگزاری شبستان طرح ریزی و اجرا می شود.

 

 

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، در ارائه گزارشی از نحوه اجرای این همایش در استان، افزود: اطلاع رسانی و ثبت نام از اعضای کانون های مساجد واجد شرایط با ارسال پیامک، تماس با کانون های مساجد و انتشار اطلاعیه ها و اخبار مرتبط در شبکه های اجتماعی مرتبط با کانون های مساجد به انجام رسید.

 

وی اظهار کرد: با پیگیری های به عمل آمده در دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان استان کرمانشاه، ۵۵ نفر از خواهران و برادران عضو کانون های مساجد جهت شرکت در این دوره آموزشی ثبت نام کردند.

 

حجت الاسلام کلات پور، با اشاره به تغییر زمان برگزاری این همایش، ابراز کرد: در پی بارش ‌برف ‌ و یخبندان در استان کرمانشاه و به دنبال آن عدم امکان حضور اکثر افراد شرکت کننده در این دوره که از اعضای کانون های روستایی و شهرستان های تابعه هستند و البته با توجه به تقاضای مکرر شرکت کنندگان مبنی بر تغییر زمان برگزاری از امروز(یکشنبه، ۳۰ دی) به تاریخ دیگری، طی روزها آتی شاهد اجرای طرح ملی «هر مسجد یک خبرنگار» در کرمانشاه خواهیم بود..

 

وی با اشاره به اجرای این طرح در قالب باشگاه خبرنگاران خبرگزاری شبستان، گفت: خبرگزاری شبستان طی ۱۴سال از فعالیت سازنده و درخشان خود در عرصه اطلاع رسانی، به خوبی توانسته است کارنامه درخشانی از فعالیت ها و خدمات کانون های مساجد را به جامعه عرضه کند.

 

وی تصریح کرد: اجرای دوره آموزشی خبرنگاری «هر مسجد یک خبرنگار» ضمن شناسایی استعداد و تربیت جوانان کانون های مساجد در این عرصه، قطعا به تقویت بیش از پیش جایگاه کانون های مساجد، احیای کارکردها و رونق بخشیدن به مساجد سراسر کشور کمک خواهد کرد.

نظر شما