شناسهٔ خبر: 30700006 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

گواردیولا: همه جا تیمها جاسوسی می‌کنند

ورزش سه

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، از مارسلو بیلسا سرمربی لیدز در ماجرای جنجال بوجود آمده بر سر ادعای جاسوسی کادر فنی لیدز از حریفش حمایت کرد.

صاحب‌خبر -

بعد از جنجال‌های بوجود آمده به خاطر ادعای جاسوسی مارسلو بیلسا و کادر فنی لیدز یونایتد از یکی از حریفان این تیم، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، از بیلسا دفاع کرد و گفت این کارها در دیگر لیگ‌های اروپایی رایج است. ولی گواردیولا خاطرنشان کرد که او این کار را هرگز در انگلیس نخواهد کرد.

 

بعد از آنکه مارسلو بیلسا تایید کرد که درباره جاسوسی یکی از کارکنان باشگاه لیدز از تمرین باشگاه دربی، مسئولیت به عهده شخص او است، سازمان لیگ برتر و اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کردند درباره او تحقیقاتی را آغاز کرده‌اند. بیلسا اعلام کرده بود که با جاسوسی از تمامی حریفان تیمش موافقت کرده است.

 

بیلسا با دفاع از خود گفت این کار در کشورهای دیگر رایج بوده و رویه‌ای استاندارد است و گواردیولا که پیش از حضور در انگلیس، به همراه بارسلونا و بایرن مونیخ چندین عنوان قهرمانی بدست آورده، اظهارات بیلسا را تایید کرد.

 

گواردیولا در این باره گفت:" در کشورهای دیگر همه این کار را می‌کنند. این جزئی از فرهنگ باشگاه‌ها شده است. در بایرن مونیخ، زمانی که ما تمرین می‌کردیم یک عده روی تپه‌های مشرف به استادیوم می‌ایستادند و با دوربین ما را زیر نظر می‌گرفتند. همه این کار را می‌کردند. ولی منظورم این نیست که من هم چند نفر را می‌فرستم که از هادرزفیلد جاسوسی کنند".

 

گواردیولا در ادامه صحبت‌هایش گفت:" در انگلستان اوضاع فرق دارد. اینجا کار خیلی مشکل‌تر است. تمرین‌ها اختصاصی و بسته است. ولی در همه کشورهای دیگری که من تا حالا کار کرده‌ام، همه این کار را انجام می‌دهند".

نظر شما