شناسهٔ خبر: 30687553 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

راه ارتباطی گردنه شیخ حسن شیروان همچنان بسته است

بجنورد- ایرنا- معاون عمرانی و امور برنامه ریزی فرماندار شیروان گفت: راه ارتباطی گردنه شیخ حسن این شهرستان که به علت کولاک شدید در پی بارش برف سنگین پنجشنبه شب همچنان بسته است اما، بقیه راه های ارتباطی بازگشایی شده است.

صاحب‌خبر -

صمد ایزانلو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با تلاش راهداران و دیگر گروه های امدادی هم اکنون دیگر محورهای ارتباطی روستایی مناطق کوهستانی این شهرستان بازگشایی شده و تردد در این مناطق به علت باد و بوران با کندی انجام می شود.
بارش برف و کولاک شدید پنجشنبه شب و همچنین روز جمعه موجب بسته شدن مسیر ارتباطی 55 روستا شده بود که در برخی مناطق این شهرستان همچنین قطعی برق و تلفن را هم در پی داشت.
معاون فرماندار شیروان گفت: بارش سنگین برف صبح روز جمعه و همچنین کولاک شدید موجب شده بود تا ماشین آلات راهداری در مسیر گیر کنند که با اعزام نیروهای تازه نفس روند بازگشایی مسیرهای ارتباطی شتاب گرفت.
وی اظهار داشت: هواشناسی استان از کاهش محسوس دما در روزهای آینده خبر داده است و به همین دلیل انتطار می رود به هنگام سفر به مناطق کوهستانی این شهرستان حتما زنجیر چرخ، تجهیزات ایمنی، لباس گرم و دیگر ملزومات لازم را به همراه داشته باشند.
شهرستان شیروان 650 کیلومتر راه روستایی دارد که 70 درصد آن در مناطق کوهستانی واقع است.
7186/ 6042

نظر شما