شناسهٔ خبر: 30684419 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه عصرایرانیان | لینک خبر

اخبار

صاحب‌خبر - بیمه «ما» در میان برگزیدگان اولین دوره اعطای جایزه تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ سومین کنفرانس ارتباطات بازاریابی و برندینگ، 25 و 26 دی ماه با حضور پروفسور علی اکبر فرهنگی پدر علم مدیریت ارتباطات در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار و محمد جعفریان معاون برنامه‌ریزی و فناوری بیمه «ما» به نمایندگی از شرکت موفق به دریافت جایزه ملی تعالی شد.به گزارش روزنامه عصرایرانیان به نقل از روابط عمومی‌بیمه «ما» ، در این کنفرانس که با هدف ایجاد زمینه مناسب برای تعامل، تبادل و انتقال تجربیات و ارائه دستاوردهای محققان و پژوهشگران در حوزه بازاریابی ، تبلیغات و ارتباطات بازاریابی و برندینگ و معرفی برگزیدگان جایزه تعالی ارتباطات و بازاریابی برگزار شد، بیمه «ما» موفق به دریافت جایزه ملی تعالی شد.به نقل از پایگاه خبری کنفرانس ارتباطات بازاریابی و برندینگ ، دکتر مسعود کیماسی دبیر علمی‌کنفرانس، با اعلام اینکه در سومین کنفرانس ارتباطات بازاریابی و برندینگ برای نخستین بار جایزه تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ به بنگاه‌های اقتصادی برگزیده اهدا شد، از همسو بودن فعالیت‌های بازاریابی بنگاه با استراتژی‌های سازمان، ایجاد برنامه‌های ترفیعی ساختاریافته در نتیجه فعالیت‌های ارتباطات بازاریابی، شناسایی درست مخاطب، تولید و توسعه پیام متناسب با مخاطب، بستر مناسب برای عرضه پیام و میزان اثربخشی برنامه‌های ارتباطات بازاریابی در توفیق سازمان به عنوان شاخص‌های مورد توجه در فرآیند شناسایی بنگاه‌های شایسته دریافت این جایزه نام برد. احمد شکوهی سرپرست معاونت امور مشتریان و توسعه بازار بیمه دی شد مهندس کشاورز مدیرعامل بیمه دی با صدور حکمی‌احمد شکوهی بهار را به سمت سرپرست معاونت امور مشتریان و توسعه بازار منصوب کرد. به گزارش روابط عمومی‌و امور بین الملل؛ در متن این حکم که به امضای مدیرعامل شرکت بیمه دی رسیده، آمده است:« نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست معاونت امور مشتریان و توسعه بازار منصوب می‌شوید.امیدوارم با استعانت از پروردگار یکتا و سرلوحه قرار دادن راهبردها، برنامه‌ها و اصول تبیین شده شرکت شامل «سلامت»، «حرفه‌ای گری» و «انسجام سازمانی» و نیز بهره گیری از نیروهای کاردان و استفاده بهینه از کلیه امکانات و منابع در اختیار، در پیشبرد امور محوله و تحقق اهداف موفق و سربلند باشید. توفیقات روز افزون جنابعالی را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند متعال مسئلت دارم.»گفتنی است احمد شکوهی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است و پیش از این سابقه فعالیت در شرکت بیمه البرز، شرکت رهکام ایرانیان و تدریس در دانشگاه علمی‌کاربردی بیمه ایران را در کارنامه شغلی خود دارد. آزمون اکچوئری رسمی‌30 بهمن 97 برگزار می‌شود برنامه برگزاری آزمون اکچوئری رسمی‌براساس تصمیمات اتخاذ شده در جلسه مشترک با حضور رئیس کل بیمه مرکزی، معاون طرح و توسعه و نمایندگان انجمن حرفه‌ای و انجمن محاسبات مالی و بیمه با یک ماه تأخیر برگزار می‌شود.روابط عمومی‌پژوهشکده بیمه اعلام کرد با تأخیر ایجاد شده آن دسته از متقاضیانی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده‌اند می‌توانند از طریق سامانه آزمون پژوهشکده بیمه به آدرس http://azmoon.irc.ac.ir برابر جدول مندرج در اطلاعیه ثبت نام نمایند.محل برگزاری آزمون نیز متعاقباً در کارت ورود به جلسه اطلاع‌رسانی خواهد شد. نشست‌های تلفنی حوزه‌های مالی و پشتیبانی بانک رفاه با مشتریان برگزار شد در پی برگزاری سلسله نشست‌های مدیران ستادی و عملیاتی بانک با مشتریان، ششمین و هفتمین دوره این نشست‌ها با هدف بررسی و پاسخگویی به مسائل و مشکلات حوزه‌های مالی و پشتیبانی برگزار شد.به گزارش روزنامه عصرایرانیان به نقل از روابط عمومی‌بانک رفاه کارگران، در این نشست‌ها که 23 و 24 دی ماه سالجاری در محل مرکز ارتباطات مردمی‌و پاسخگویی بانک رفاه برگزار شد، مدیر امور مالی و مدیر امور پشتیبانی و رؤسای اداره‌های ذی ربط آنها طی دو ساعت نشست و گفت وگو مستقیم با مشتریان، به مسائل و چالش‌های جاری بانک در حوزه‌های مذکور پاسخ گفتند.گفتنی است این نشست‌ها برای سایر حوزه‌های عملیاتی بانک رفاه نیز برگزار خواهد شد.

نظر شما