شناسهٔ خبر: 30683447 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

گلایه امام جمعه آران و بیدگل از بدقولی معاون وزیر تا عدم استقرار شعبه تعزیرات حکومتی

امام جمعه آران و بیدگل از عدم استقرار شعبه تعزیرات حکومتی در این شهرستان و عدم تحقق قول معاون وزیر صمت در تخصیص ارز دولتی به صنایع این شهرستان گلایه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، آیت الله «سید محمد موسوی» در جمع مردم این شهرستان گفت: علیرغم گذشت بیش از ۲۰ سال از شهرستان شدن دارالشهدای آران و بیدگل، این شهرستان همچنان از شعبه مستقل و دائم اداره تعزیرات حکومتی محروم است.

 

امام جمعه آران و بیدگل راه اندازی شعبه تعزیرات حکومتی در این شهرستان را ضروری خواند و گفت: این موضوع از مطالبات عمومی مردم منطقه است و تحقق این خواسته، توجه ویژه مسؤولان بویژه مسؤولان سازمان تعزیرات حکومتی به این شهرستان را می طلبد.

 

آیت الله موسوی عدم استقرار تعزیرات حکومتی را در برخی گرانی ها در این شهرستان مؤثر دانست و افزود: استقرار این اداره در تنظیم بازار به نفع مردم و اصناف و همچنین پیشگیری از تخلفات می تواند نقش بسزایی داشته باشد.

 

امام جمعه آران و بیدگل همچنین از عدم تحقق قول معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت انتقاد کرد و گفت: این مقام مسؤول اوایل سال جاری در سفر به این شهرستان بخاطر نوسانات ارز، قول تخصیص ارز دولتی به صاحبان صنایع شهرستان را داد که متاسفانه تاکنون در این زمینه اقدامی صورت نگرفته است.

 

آیت الله موسوی افزود: اخیرا و پس از چند ماه وقفه، این موضوع به استان ارجاع شده و نگرانی و نارضایتی اصحاب صنایع این شهرستان را به دنبال داشته است./

 

نظر شما