شناسهٔ خبر: 30681359 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مسئولان مبارزه با فساد و تبعیض را جدی بگیرند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: مسئولان مبارزه با فساد و تبعیض را جدی بگیرند تا مردم ببینند همه با هم هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه گفت: مسئولان مبارزه با فساد و تبعیض را جدی بگیرند تا مردم ببینند همه با هم هستیم و سفره کسی از دیگری جدا نیست.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: مسئولان امید را به مردم نشان دهند و یأس و ناامیدی را به مردم نشان ندهند چراکه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه یأس و ناامیدی جنود ابلیس است، بیان کرد: ما ناامیدی نداریم، ما مردم خوب، دانشمندان فرهیخته، دین و ایمان، توانمندی‌های عظیم و رهبری فرزانه را داریم و باید ببینیم کجا بوده ایم و به کجا رسیده ایم و این پیشرفت‌ها را به مردم بازگو کرد.

خطیب نماز جمعه قزوین در ادامه با تاکید بر نظارت بیشتر در زمینه‌های مختلف مخصوصاً در بازار، اقتصاد و ادارات گفت: مسئولان باید ایجاد اشتغال را جدی بگیرند چراکه این‌ها تحکیم پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را به همراه خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در ادامه افزود: اگر گاهی مشکلاتی در زندگی داریم و از کسی گلایه‌مند هستیم، گلایه خود را به زبان امر به معروف و نهی از منکر، از طریق رسانه‌ها و نماز جمعه‌ها مطرح می‌کنیم.

وی اضافه کرد: فریاد خود را بر سر کسانی که حق مردم را ضایع می‌کنند بلند می‌کنیم، اما در مقابل وحدت، انسجام، یکپارچگی و حمایت از نظام را به رخ دشمنان می‌کشیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به مناسبت روز غزه گفت: با توجه به اینکه مردم مظلوم فلسطین از لحاظ جغرافیایی در باریکه غزه زندگی می‌کنند و از لحاظ تسلیحات و نیروی انسانی ضعیف هستند، اما به لطف خدا در مقابل رژیم منحوس صهیونیستی که قوی‌ترین سلاح‌ها و تجهیزات را دارد، آنان را به خاک ذلت کشاندند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: مردم مقاوم غزه با استقامت خود مسیر مبارزه با رژیم خونخوار اسرائیل به سمتی بردند که سران این کشور مجبور به آتش بست شدند، این شکست رژیم جعلی اسرائیل به دلیل مقاومت مردم غزه و حمایت ایران اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب ایجاد شد.

وی در ادامه خطاب به مستکبران گفت: آمادگی مسلمان‌ها اصلاً قابل قیاس با آن زمانی نیست که شما فکر می‌کنید و چه بخواهید و چه نخواهید مثل شاه که مزدور و دست نشانده شما بود، باید فرار کنید.

امام جمعه قزوین گفت: مستکبران از سوریه فرار کردند، از عراق اخراج شدند و از یمن هم چیزی جز خواری و شکست نصیبتان نشده است و آینده مسلمانان از وضعیت فعلی قدرتمندتر و آینده آنان شکست پذیرتر خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی تصریح کرد: وزیر امور خارجه امریکا که از جنایتکارترین سران مستکبر جهان است، می‌گوید رژیم ایران جسورتر از گذشته شده و نفوذ خود را در یمن، سوریه و عراق بیشتر کرده است و اکنون حزب الله در زرادخانه‌های خود بیش از ۱۰۰ هزار فروند موشک دارد که به سمت متحد ما اسرائیل هدف گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلام یگفت: در قم نسبت به شهر‌های دیگر قیام زودتر شکل گرفت و شهر در اختیار مردم درآمد تا دیگر شهر‌ها نیز مانند این شهر انقلاب را به نتیجه برسانند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اذعان کرد: فرودگاه مهرآباد یک هفته قبل از تشریف فرمایی امام راحل به دستور بختیار نخست وزیر وقت شاه بسته شد تا مانع برگشت امام خمینی (ره) به ایران شود، اما عوامل شاه نتوانستند در مقابل خواسته مردم مقاومت کنند و سرانجام رهبر انقلاب ایران در ۱۲بهمن ماه به ایران اسلامی بازگشتند.

امام جمعه قزوین ابراز کرد: بختیار در آن دوران لایحه‌ای برای انحلال ساواک تقدیم مجلس کرد و هدفش این بود به مردم نشان دهد من هم انقلابی ام و با شما همراه هستم، اما این موضوع هم توطئه‌ای از سوی همان بنیانگذاران ساواک بود، اما مردم ایران بابصیرت‌تر از این بودند که فریب امثال بختیار را بخورند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی عنوان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند: انقلاب اسلامی تحفه‌ای است که خدای تبارک و تعالی از عالم بالا برای ملت ما هدیه فرستاد، ملت ایران در دریافت این تحفه الهی از خود لیاقت نشان داد.

وی در ادامه سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) و رحلت شیخ عباس قمی صاحب مفاتیح الجنان را تسلیت گفت.

انتهای پیام/ک

خطبه های نماز جمعه قزوین

نظر شما