شناسهٔ خبر: 30680667 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ضرورتی انکار ناپذیر است

زاهدان - ایرنا - امامان جمعه اهل سنت شهرستانهای خاش، ایرانشهر و چابهار با تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر حفظ و بیان دستاوردهای انقلاب تاکید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا امام جمعه اهل سنت خاش گفت:دستاوردهای انقلاب اسلامی با سختی به دست آمده و برای حفظ آنها باید همگان تلاش کنند.
مولوی محمدعلی شهنوازی در خطبه های این هفته نماز جمعه خاش با اشاره به اینکه اختلافات قومی سبب از بین رفتن بسیاری از انسانهای معتمد، متنفذ، خیرخواه، نخبه و توانمند از این منطقه شده است افزود: تلاش برای کسب رزق و روزی حلال، دور شدن از خوردن مال حرام و شکم پرستی انسان را از رفتارهای ناشایست نجات می دهد.
وی بیان کرد: اتحاد و همدلی مسلمانان و سران کشورهای اسلامی باید با هدف نابود کردن رژیم غاصب صهیونیستی باشد زیرا که آنان دشمنان قسم خورده امت اسلامی هستند.
امام جمعه اهل سنت خاش اظهار داشت: جای تاسف است که مسلمانان در مقابل ظلم و ستم این رژیم عاصب سکوت اختیار می کنند.
وی بیان کرد: تلاش برای حل مشکلات و ارائه خدمات شایسته به مردم از وظایف مسئولان است.

**نبی مکرم اسلام (ص) اسوه حسنه و الگوی اخلاق دینی است
امام جمعه اهل‌سنت ایرانشهر با اشاره به فضائل اخلاقی و اجتماعی نبی مکرم اسلام (ص) گفت: پیامبر عظیم الشان بهترین رهبر مذهبی، حکومتی و مدیریتی در همه سطوح است.
مولوی عبدالصمد کریم زایی در خطبه های این هفته نماز جمعه ایرانشهر با بیان اینکه باید بکوشیم تا خلق و خوی خویش را همرنگ اخلاق عظیم پیامبر(ص) سـازیم افزود: عـدالت، سـخـاوت، فداکاری، خدمت رسانی به مردم، مهربانی، عفت و پاکدامنی، شجاعت، آزادگی، عزت و کرامت بخشی از مکارم اخلاقی حضترت محمد(ص ) است.
وی با تاکید بر اینکه متاسفانه جوامع اسلامی به خوبی نتوانسته‌ اند از وجود نازنین نبی مکرم اسلام (ص) بهره کافی را ببرد، عنوان کرد: رهرو واقعی پیامبر گرامی اسلام (ص) باید در کاربردی کردن فضیلت‌های اخلاقی پیامبر(ص) در خود،جامعه و نیز ترویج سیره عملی ایشان در سطح جامعه تلاش کند.
امام جمعه اهل سنت چابهار از تلاش ها و فعالیت های استاندار سیستان و بلوچستان برای توسعه و آبادانی این استان قدردانی کرد.
مولوی عبدالرحمن ملازهی در خطبه های این هفته نماز جمعه چابهار اظهار داشت: استاندار در مدت زمان کوتاه خود در سیستان و بلوچستان خدمات و کارهای بسیار خوبی را انجام داده است.
وی خاطرنشان کرد: احمد علی موهبتی با شناخت خوب و تلاش شبانه روزی خود تا کنون موفقیت های خوبی را حاصل کرده است.
7310**7314**3043

نظر شما