شناسهٔ خبر: 30679511 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

راه های فرعی روستایی شهرستان کرمانشاه در حال بازگشایی است

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار کرمانشاه گفت: با توجه به بارش سنگین برف در برخی از بخش های شهرستان و ایجاد مشکلاتی برای تردد در راه های فرعی روستاها، عوامل راهداری هم اکنون در حال بازگشایی این مسیرها هستند.

صاحب‌خبر -

فضل الله رنجبر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمامی راه های اصلی شهرستان کرمانشاه باز است و تردد در آن ها جریان دارد، بارش برف تنها باعث کندی تردد در برخی راه های فرعی تعدادی از روستاها شده است که کار بازگشایی هم اکنون ادامه دارد.
وی با اشاره به استقرار نیروهای راهداری در محور فیروزآباد و چهارزبر، افزود: با توجه به حجم تردد بالای این محورها، گروه های راهداری از شب گذشته در این نقاط مستقر و با تلاش های فراوان اجازه بسته شدن راه ها را ندادند.
رنجبر تصریح کرد: پس از اعلام اداره کل هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران در نقاط مختلف، ستاد مدیریت بحران شهرستنان کرمانشاه تشکیل و دستگاه های عضو به حالت آماده باش درآمدند تا در صورت نیاز به یاری مردم بشتابند.
فرماندار کرمانشاه ادامه داد: خوشبختانه تا این لحظه هیچ گزارش منفی مخابره نشده و بارش برف و باران مشکلی برای شهروندان و واحدهای مسکونی و دامداری و کشاورزی آن ها ایجاد نکرده است.
وی افزود: به شرکت توزیع و پخش فراورده های نفتی و همچنین اتحایده خبازی ها نیز آماده باش داده شده تا با توجه به ادامه سرما در نقاط مختلف کرمانشاه آمادگی لازم برای سوخت رسانی و همچنین توزیع نان بین مردم بخصوص در نقاط روستایی را داشته باشند.
رنجبر در پایان با اشاره به پایان بارندگی در شهرستان کرمانشاه گفت: با این حال دستگاه های امداد رسان به صورت شبانه روز آماده خدمات رسانی به شهروندان هستند.
طبق اعلام هواشناسی استان، میانگین بارش برف در سطح شهر کرمانشاه به پنج سانتی متر و در نقاط جنوبی شهر به بیش از 10 سانتی متر رسید.
کوزران یکی از بخش های شهرستان کرمانشاه صبح امروز با دمای 11 درجه زیر صفر سردترین نقطه استان بود و انتظار می رود دمای این شهر امشب به 13 تا 14 درجه زیر صفر برسد.
دمای شهر کرمانشاه نیز امروز در گرمترین حالت به چهار درجه بالای صفر و امشب در سردترین حالت به 10 درجه زیر صفر می رسد.
7458/8066

نظر شما