شناسهٔ خبر: 30675803 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

علاوه بر اینتر و یوونتوس، ناپولی هم به جذب ترینکائو، مهاجم جوان براگا علاقه مند است

محمد رضایی

پارتنوپی نیز پدیده 19 ساله براگا را زیر نظر دارد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- اخیرا اخباری مبنی بر علاقه مندی یوونتوس و اینتر به فرانسیسکو ترینکائو شنیده شد و حالا ناپولی نیز به کورس رقابت برای خرید این مهاجم مستعد وارد شده است.

به نقل از وبسایت جانلوکا دی مارتزیو؛ ترینکائو، مهاجم 19 ساله باشگاه براگا توجه سه تیم مطرح ایتالیایی را به خود جلب کرده است. ناپولی اخیرا در چند مقطع با ژرژ مندس، ایجنت این بازیکن ارتباط داشته است. بند فسخ قرارداد ترینکائو 15 میلیون یورو است اما ناپولی در نظر دارد همین ژانویه بابت انتقال قرضی او 2 میلیون یورو به براگا بپردازد و بند خرید 13 میلیون یورویی قرارداد را نیز در اختیار داشته باشد. مذاکرات میان باشگاه ناپولی با مندس و باشگاه براگا در جریان است.

از سوی دیگر مارکو روگ، هافبک پارتنوپی که اخیر زیر نظر کارلو آنچلوتی خیلی فرصت بازی پیدا نمی کند، مجوز خروج از ناپولی را دریافت کرده است. سویا به شدت خواهان این بازیکن است اما روگ ترجیح می دهد به بوندس لیگا برود، جاییکه شالکه و اینتراخت فرانکفورت به او علاقه مند هستند. در صورت خروج روگ، استانیسلاو لوبوتکا، هافبک سلتاویگو گزینه اصلی ناپولی خواهد بود. البته آنها در راه جذب هافبک سلتاویگو باید با فیورنتینا رقابت کنند. ضمن اینکه تیم اسپانیایی به اطلاع مشتریان لوبوتکا رسانده که به هیچ وجه به پیشنهادهای قرضی پاسخ مثبت نمی دهد.

نظر شما