شناسهٔ خبر: 30674940 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

خطر حذف بارسلونا از کوپا دل ری؛ قوانین به نفع بلوگرانا است

روزبه جاریانی

موضوع حذف احتمالی بارسلونا از کوپا دل ری را بررسی کرده ایم.

صاحب‌خبر -

طرفداری- در روز های اخیر خبر هایی در مورد حدف احتمالی بارسلونا از کوپا دل ری به علت بازی دادن به یک بازیکن 5کارته منتشر شد، این دقیقا اتفاقی بود که برای رئال مادرید در سال های گذشته برای بازی دادن به دنیس چریشف رخ داد اما برخی از روزنامه های اسپانیایی با انتشار مطالبی از درست بودن کار بارسلونا گفته اند و از احتمال صدور رای به نفع بارسلونا.

به نقل از barcablaugranes، قانون 5 کارته بودن بر طبق آخرین تغییرات قانون مربوط به همان تورنمنتی می شود که بازیکن در آن 5 کارته شده است و چومی که بازیکن تیم بی بارسلونا در تورنمنت لیگ 5 کارته است و مشکلی برای بازی کردن در تورنمنتی متفاوت ندارد. ال موندو این مطلب را نوشته است و از مجاز بودن چومی برای بازی کردن مقابل لوانته گفته است. حال اما قانون دیگری نیز وجود دارد. اگر بازیکنی که تنها در تیم B به میدان رفته است محروم در همان تیم B محروم باشد، نمی تواند برای تیم اصلی به میدان برود اما چیزی که در این مورد نیز مطرح شده است، این است که چومی قبلا برای تیم اصلی نیز بازی کرده است و یعنی هم برای تیم اصلی و هم برای تیم B به میدان رفته است.

حال کمی این داستان پیچیده شده است و باشگاه لوانته اگر در مراجع داخلی به نتیجه مطلوب خود نرسد، در دادگاه بین المللی ورزش احتمال دارد به دنبال نتیجه خود باشد هرچند کفته شده است فرصت 48 ساعته برای اعلام رسمی شکایت خود به پایان رسیده است.

نظر شما