شناسهٔ خبر: 30674480 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین:

دفاع از ولایت مهمترین درس مکتب فاطمی است

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین تصریح کرد: خط حضرت فاطمه زهرا (س)، خط استمرار ولایت است و آن حضرت اولین شهید راه ولایت هستند و یکی از معارف حضرت زهرا (س) دفاع از ولایت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو در جمع طلاب مدرسه علمیه فاطمیه خواهران قزوین، ضمن تسلیت ایام فاطمیه، گفت: وجود مقدس حضرت زهرا(س) برای تمام عالم بشریت با برکت بود، چرا که همه انسان‌ها در اعصار مختلف می‌توانند از این وجود مقدس به عنوان کامل‌ترین الگوی رفتاری و عملی بهره ببرند.

 مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین تصریح کرد: خط حضرت فاطمه زهرا (س)، خط استمرار ولایت است و آن حضرت اولین شهید راه ولایت هستند و یکی از معارف حضرت زهرا (س) دفاع از ولایت است.

 وی تصریح کرد: طلاب حوزه های علمیه خواهران باید برای معرفی جایگاه ولایت تلاش تلاش بیشتری نسبت به گذشته در این عرصه مهم داشته باشند.

حجت الاسلام کاظم لو اظهار کرد: یکی از وظایف اصلی طلاب جوان این است که بتوانند سیره حضرت فاطمه زهرا (س) را در تربیت فرزندان به مادران جوان انتقال دهند.

 مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین ادامه داد:امروز دامنه شبهات در شبکه های مختلف مجازی و رسانه ای از سوی غرب علیه ارزش های اسلامی، اعتقادی و دینی مسلمانان در حال گسترش است که شما طلاب جوان باید به موقع این شبهات را شناسایی کرده و به آنها پاسخ دهید.

حجت الاسلام کاظم لو در پایان حادثه دردناک سقوط هواپیمای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی را به رهبری معظم انقلاب اسلامی و بازماندگان آنان تسلیت گفت.

نظر شما