شناسهٔ خبر: 30674115 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پایه های انقلاب با شهادت نواب صفوی شکل گرفت

بروجرد - ایرنا - رئیس شورای هماهنگی حزب الله گفت: پایه های انقلاب اسلامی ایران با شهادت شهید نواب صفوی و یارانش شکل گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا حسین اله کرم شامگاه پنجشنبه در جمع نمازگزاران مسجد میر بروجرد با اشاره به زوایای مختلف زندگی سیاسی شهید نواب صفوی و یارانش افزود: جامعه امروز ما نیاز ضروری به امثال شهید نواب صفوی ها را دارد.
وی اظهار داشت: شهید نواب صفوی برای اسلام آتش به اختیار کرد و با فرمان مراجع افرادی را که به ضرر اسلام و قرآن عمل می کردند و دست نشانده امریکا و اسرائیل بودند نابود کرد.
وی با اشاره به زوایای مختلف مبارزات شهید نواب صفوی گفت: شهادت شهید نواب صفوی به دستور مستقیم آمریکا و انگلیس صورت گرفت زیرا آنان به مراتب از این شهید و یارانش سیلی خورده بودند.
رئیس شورای هماهنگی حزب الله با اشاره به عملیات کربلای پنج بیان کرد: مهمترین عملیات دوران دفاع مقدس، عملیات کربلای پنج بود که دشمنان را وادار به پذیرش قعطنامه 598 کرد.
وی اضافه کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب عملیات کربلای پنج از شب های قدر انقلاب بود و باید زوایای مختلف آن شناخته شود، رمز موفقیت در این عملیات یا زهرا(س) بود و بسیاری از عملیاتهای موفقیت آمیز مقاومت اسلامی بر علیه داعش نیز با رمز مبارک یا زهرا(س) برگزار شد.
رئیس شورای هماهنگی حزب الله گفت: امروز آمریکا به خوبی می داند که با یک قدرت بزرگ در منطقه روبرو است و اگر نتوانند با ایران روبرو شود به زودی افول خواهد کرد.
اله کرم افزود: امروز در مقابله 2 فتنه قرار داریم فتنه سخت مانند فتنه سال 88 و فتنه نرم که هم اکنون با آمریکا همکاری می کند، امروز فضای مجازی و ماهواره ها جریان غربگرا را تبلیغ می کنند و این یک فتنه نرم است.
به گزارش رئیس هماهنگی حزب الله به مناسبت سالگرد شهادت فدائیان اسلام در مسجد میز بروجرد سخنرانی کرد.
7273/7190

نظر شما