شناسهٔ خبر: 30671665 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

دلسوزان نظام و جوانان بسيجي در فضاي مجازي حضور جدي داشته باشند

صاحب‌خبر -
دلسوزان نظام و جوانان بسيجي در فضاي مجازي حضور جدي داشته باشند
خبرگزاري آريا - تهران-ايرنا-معاون اجرايي ارتش گفت: بايد همه دلسوزان نظام، مخصوصا جوانان بسيجي وفادار و با ايمان در فضاي مجازي حضور جدي داشته باشند و به مقابله با حرکات دشمن بپردازند.

به گزارش روز پنج شنبه ايرنا از روابط عمومي ارتش، امير سرتيپ محمد محمودي معاون اجرايي ارتش جمهوري اسلامي ايران در دومين گردهمايي بسيجيان کوي‌هاي سازماني ارتش ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهادت جمعي از خدمتگزاران نيروي هوايي ارتش در حادثه هواپيمايي 707 گفت: اين شهدا رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادي با دشمن بودند.
وي با اشاره به سالروز خروج محمد رضا پهلوي از کشور گفت: 26 دي ماه روز خاطره انگيزي براي ملت عزيز در آستانه چهلمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي ايران است و اين روز مقدمه اي براي برچيده شدن نظام 2500 ساله شاهنشاهي در ايران بود.
معاون اجرايي ارتش در بخش ديگري از سخنان خود به برخي مشکلات فضاي مجازي اشاره کرد و گفت: يکي از موضوعات مهمي که در فضاي مجازي با آن روبرو هستيم شايعه پراکني است، در شايعات حقوق اجتماعي عده‌اي پايمال مي‌شود و به حيثيت افراد بي گناه خدشه وارد مي شود.شايعه سازي و پخش خبر کذب، رفتاري منافقانه است که بايد توجه جدي به اين امر داشته باشيم.
وي با اشاره به سخنان فرماندهي معظم کل قوا مبني بر تلاش دشمنان در فضاي مجازي براي دروغ پردازي و شايعه سازي خاطرنشان کرد: در آستانه چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي دشمن هجمه هاي سنگيني عليه نظام اسلامي در حوزه رسانه اي انجام مي دهد که بايد با هوشياري با اين اخبار برخورد کرد.
امير سرتيپ محمودي با تأکيد بر لزوم حضور آگاهانه در فضاي مجازي تصريح کرد: هجمه و حمله هاي دشمن در فضاي مجازي نبايد بي پاسخ بماند و لازم است همه دلسوزان نظام مخصوصا جوانان بسيجي وفادار و با ايمان در فضاي مجازي حضور جدي داشته باشند و به مقابله با حرکات دشمنان بپردازند.
**9121**1601**
انتهاي پيام /*

نظر شما