شناسهٔ خبر: 30667248 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

سرلشکر موسوی:

وحدت ارتش و سپاه موجب شکست آمریکا خواهد شد/ اقتدار خود را در فضای مجازی به رخ دشمن می‌کشیم

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه فضای مجازی باید مملو از اتحاد و برادری ارتش و سپاه باشد، گفت: ارتش و سپاه دست در دست یکدیگر دارند تا آمریکا را شکست دهند.

صاحب‌خبر -

وحدت ارتش و سپاه موجب شکست آمریکا خواهد شد/ اقتدار خود را در فضای مجازی به رخ دشمن می‌کشیمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش صبح امروز در گردهمایی بسیجیان کوی‌های سازمانی ارتش که با موضوع فضای مجازی و جنگ نرم در مرکز پشتیبانی و آموزش نزاجا برگزار شد، با اشاره به سانحه هوایی هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ نیروی هوایی اظهار داشت: ما امروز داغ‌دار شهادت همرزمان خود در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم که برای خدمت به مردم جان خود را فدا کردند.

سرلشکر موسوی در ادامه با اشاره به جنگ تحمیلی هشت ساله استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی، گفت: سال ۵۹ انقلاب اسلامی ایران با هجوم ناجوانمردانه دشمن روبه‌رو شد. دشمنان تا هفت کیلومتری اهواز و نزدیکی قصر شیرین آمدند و بخش قابل توجهی از کشور را اشغال کرد.

وی ادامه داد: ارتش و سپاه مقابل دشمن ایستادند و توانستند دشمن را متوقف کنند و اینجا بود که نقش امام خمینی (ره) شکل گرفت؛ ایشان مردم را به مقابله با دشمن فرا خواند و بسیج مردمی به میدان مقابله با دشمن آمد. مردم ندای رهبر انقلاب را لبیک گفتند و همه از زن و مرد به میدان آمدند و دست در دست ارتش و سپاه دشمن تا دندان مسلح مورد حمایت آمریکا و استکبار جهانی را از کشور بیرون راندند و پشت دشمن را به خاک رساندند.

امیر موسوی با بیان اینکه دشمنان مسیر مقابله با انقلاب را تغییر داده و به میدان جنگ نرم و نیمه‌سخت در عرصه فضای مجازی آمده است، افزود: اگرچه دشمن با تمام توان در عرصه فضای مجازی به میدان آمده است، اما واقعیت این است که مردم ما همچون جنگ تحمیلی به میدان مقابله با دشمن در عرصه جنگ نرم نیامده‌اند.

فرمانده کل ارتش در ادامه تصریح کرد:‌ امروز در عرصه فضای مجازی، سومارها، خرمشهر‌ها و مهران‌ها در محاصره است و حتی بیم سقوط می‌رود؛ پس ای لشکر صاحب الزمان (عج) آماده باشید.

سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: ما باید با پیروی از شهدا و رزمندگان که دشمن را از کشور بیرون راندند، دشمن را در فضای مجازی از مرز‌های فکری، عقیدتی و فرهنگی خود بیرون برانیم؛ ملت ما این توان را دارد. ما ملتی هستیم که در مقابل استکبار با تمام توان ایستادیم و آن‌ها را شکست دادیم.

وی در ادامه تأکید کرد: همان‌گونه که دشمن را در عرصه جنگ نظامی شکست دادیم و مرز‌های جبهه مقاومت امروز تا سرزمین‌های اشغالی گسترش یافته و موجب بیم و هراس رژیم صهیونیستی شده است، اگر با تمام توان و اعتقاد راسخ به میدان بیاییم، می‌توانیم دشمن را در عرصه جنگ نرم نیز شکست دهیم.

فرمانده کل ارتش، فضای مجازی را بسیار گسترده و پیچیده دانست و افزود: دشمنان اسلام، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه را هدف قرار داده‌اند تا در موفقیت و کارآمدی آن‌ها شبهه ایجاد کنند.

سرلشکر موسوی دفاع از اسلام، دفاع از ولایت فقیه، انقلاب اسلامی و دفاع از مقام معظم رهبری را برای همه امری لازم و آتش به اختیار برشمرد و گفت: دشمنان شاید شبهه‌ای ایجاد کنند که در ظاهر پاسخ به آن دشوار باشد، اما مکتب عاشورا راه را به ما نشان داد. «اگر دست‌های ما را قطع کنید، باز هم دست از دین برنمی‌داریم»؛ این حرفی است که همه ما باید بزنیم که اگر مشکلی وجود داشته باشد و یا دست ما را قطع کنند، دست از دین و انقلاب اسلامی برنخواهیم داشت.

این مقام عالی‌رتبه نظامی در ادامه تأکید کرد: در فضای مجازی، دشمنان انقلاب اسلامی باید قدرت ما را درک کنند و دچار ترس و وحشت شوند. استکبار جهانی به رهبری آمریکای جنایتکار، انگلیس خبیث، رژیم صهیونیستی و منافقین روسیاه باید بدانند که ملت بزرگ ایران دست از اسلام و انقلاب اسلامی برنمی‌دارند.

وی ایجاد اختلاف میان ارتش و سپاه را از مهم‌ترین اهداف دشمنان دانست و گفت: دشمنان با تمام توان می‌خواهند میان ارتش و سپاه اختلاف ایجاد کنند؛ به عنوان مثال این موضوع را در فضای مجازی منتشر می‌کنند که چرا میان بودجه ارتش و سپاه تفاوت وجود دارد؛ باید در پاسخ گفت که آیا منافقین دلشان برای ارتش سوخته است؟ یا آمریکای جنایتکاری که دارو، شیر خشک و ملزومات اولیه زندگی مردم را تحریم کرده، دلش برای کاهش بودجه ارتش و سپاه سوخته است؟! دنبال کردن این موضوعات، خواست دشمنان است.

سرلشکر موسوی ادامه داد: همه فضای مجازی باید مملو از اتحاد و برادری ارتش و سپاه باشد تا کور شود آنکه نمی‌تواند اتحاد ارتش و سپاه را ببیند. ارتش و سپاه دست در دست یکدیگر دارند تا آمریکا را شکست دهند و رژیم منحوس صهیونیستی دچار اضمحلال شود.

فرمانده کل ارتش گفت: دشمنان در فضای مجازی با انتشار مطالب کذب به دنبال کاهش روحیه کارکنان ارتش هستند؛ اما یکی از وظایف ارتش الهی و لشکر صاحب الزمان (عج) این است که روحیه خود را بالا ببرد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما