شناسهٔ خبر: 30661103 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

قلعه نویی: به عنوان یک خراسانی امیدوارم مشکلات مالی پدیده حل شود/ پدیده جز بالانشینان باقی می ماند/ از بازی های پدیده لذت می برم

پر طرفدارترین ت... / تعلیق پر طرفدار...

صاحب‌خبر -

سرمربی سپاهان اصفهان در خصوص وضعیت استادیوم امام رضا (ع)، خاطرنشان کرد: ورزشگاه‌ فولاد آره‌نا را تاکنون از نزدیک ندیده‌ام، نقش جهان اصفهان نیز استادیوم خوبی است، اما فکر می‌کنم ورزشگاه امام رضا پس از آزادی، زیباترین ورزشگاه ایران باشد.

 

قعله‌نویی اضافه‌ کرد: استادیوم امام رضا کمپ تمرینی و سالن‌های ورزشی مناسبی دارد، اما فقط یک هتل کم دارد. اگر مسئولین این ورزشگاه یک هتل نیز برای این استادیوم در نظر بگیرند، فکر می‌کنم استادیوم امام رضا تبدیل به یک ورزشگاه نمونه در ایران شود.

 

وی در رابطه با ارزیابی‌اش از روند پدیده در ادامه لیگ برتر گفت: به عنوان یک خراسانی، امیدوارم مشکلات مالی این تیم حل شود.

 

فکر می‌کنم پدیده اگر مشکلات مالی خود را پشت‌سر بگذارد جزو بالانشینان لیگ باقی بماند.

 

در اغلب اوقات که بازی‌‌های این تیم را تماشا می‌کنم، لذت می‌برم. پدیده با بازیکنان جوان و بی‌ادعای خود، توپ را خیلی خوب به گردش درمی‌آورد و بازی بسیار زیبایی به نمایش می‌گذارد.

 

 

 

پ.ن: خخخ حالا کاری به حواشیت ندارم آقای قلعه نویی ولی حرفای خوبی زدی و جالبه سپاهانیای اینجا(!) این خبر رو کار نکرده بودن! مخصوصا اون قسمت که میگه "از بازی های پدیده لذت میبرم" خیلی حرف داره!

نظر شما