شناسهٔ خبر: 30652454 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

یک خیرکویتی اقدام به ساخت سقاخانه حرم بی‌بی حکیمه (س) گچساران کرد

نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران گفت: یک شهروند کویتی هزینه ساخت یک سقاخانه درحرم بی بی حکیمه(س) را بر عهده گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، فرزین بهمنی آزاد در جمع خبرنگاران افزود: هر ساله زائران بسیاری از اقصی نقاط جهت زیارت به حرم بی بی حکیمه(س) خواهر امام هشتم مشرف می شوند.

وی بیان کرد: با توجه به تعداد بسیار زائران به حرم این امام زاده عظیم الشان باید امکانات رفاهی را در این حرم مهیا کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران تصریح کرد: هر ساله از کشورهای خارجی اعم از عراق، کویت، لبنان و برخی از اروپای زائران این بقعه متبرکه هستند.

بهمنی آزاد عنوان کرد: یک شهروند کویتی که جهت زیارت به حرم بی بی حکیمه (س) مشرف شده بود هزینه ساخت یک سقاخانه در این حرم را بر عهده گرفته است. هزینه اجرای این طرح بالغ بر یک میلیارد ریال است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران خاطرنشان کرد: بخشی از هزینه ساخت سقاخانه در حرم بی بی حکیمه (س) از سوی این خیرکویتی به هیأت امنا پرداخت شده و براساس تفاهم نامه مابقی مبلغ نیز در آینده نزدیک پرداخت خواهد شد.

بهمنی آزاد اضافه کرد: عملیات اجرایی این سقاخانه روی پل دوم ورودی به حرم امامزاده بی بی حکیمه آغاز شده است. سقاخانه حرم بی بی حکیمه(س) تا تعطیلات نوروز بهره برداری خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما