شناسهٔ خبر: 30652369 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فیلمی از صحبت‌های گوینده خبر پرس تی وی در مستند ترور دانشمندان هسته‌ای ایران

مرضیه هاشمی گوینده خبر شبکه پرس تی وی که توسط پلیس فدرال امریکا دستگیر شده، در مستند «مهار نشده» حضور داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مرضیه هاشمی گوینده خبر آمریکایی الاصل شبکه پرس تی وی که به دلایل نامعلوم توسط پلیس فدرال آمریکا دستگیر شده است یکی از چهره‌های حضور یافته در مستند «مهار نشده» درباره ترور دانشمندان هسته‌ای ایران بوده است.

وی که پس از تشرف به دین مبین اسلام نام خود را از ملانی فرانکلین به مرضیه هاشمی تغییر داده است برای دیدار با خانواده و برادر بیمارش راهی آمریکا شده بود که در فرودگاه سنت لوئیس بازداشت شد.

مستتد «مهار نشده» به موضوع توانمندی هسته‌ای ایران است که به زبان انگلیسی و با حضور یک دانشجوی پاکستانی در ایران روایت می‌شود.

علی نقوی مستند ساز پاکستانی بعد از ترور چند دانشمند هسته‌ای، درگیر پرونده اتمی ایران شده و وادار به بررسی اتهام ایران در ساخت سلاح اتمی می‌شود. او در این مسیر با چهره‌های متفاوتی نظیر «احمد شیرزاد» نماینده جنجالی مجلس ششم، «تیری میسان» نویسنده رانده شده از فرانسه و «مرضیه هاشمی» (میلانی فرانکلین) خبرنگار سیاه‌پوست آمریکایی‌تبار روبه‌رو می‌شود.

این مستند که توسط مصطفی رضوانی کارگردانی شده است در دومین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار فانوس مستند برگزیده را تصاحب کرد.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6799472/9269817?width=400&height=300"></script></div>

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما