شناسهٔ خبر: 30640422 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

حضور تیم ارزیابی ستاد عالی کانون های مساجد در آذربایجان‌شرقی

تیم نظارت و ارزیابی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با حضور در استان آذربایجان‌شرقی در جریان روند فعالیت دبیرخانه استانی قرا گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، تیم نظارت و ارزیابی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور جهت بازدید از کانون‌های مساجد آذربایجان‌‌شرقی و آشنایی با روند فعالیت و عملکرد استانی وارد شهر تبریز شدند و در جلسه شورای اداری دبیرخانه هماهنگی و نظارت بر کانون های مساجد آذربایجان‌شرقی شرکت کردند.

این تیم متشکل از محسن رستگاری، مدیر دفتر فرهنگی اجتماعی معاونت فرهنگی هنری ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور و احسان مولوی؛ کارشناس آموزش ستاد عالی ضمن گفت‌وگو با مسؤولان واحدهای مختلف استانی و ارزیابی روند اجرای طرح‌های ابلاغی، نسبت به تشریح برنامه‌های آینده ستاد اقدام کردند.

همچنین محمد هادی‌‎نیا، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی در سخنانی به ارایه گزارشی از فعالیت‌های استان پرداخت و اظهار داشت: تمام همکاران دبیرخانه با وجود تراکم کاری بالا و حجم گسترده برنامه‌های اجرایی، اما با روحیه جهادی توانسته‌اند، اقداماتی ارزشمند در حوزه کاری خود داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به جلسات و برنامه‌ریزی‌های بعمل آمده در راستای برگزاری نشست انقلاب اسلامی به روایت هنر، جشنواره مدهامتان، اجرای سرود 1600 نفری 12 بهمن، جشنواره بانوی صبور، کارگاه‌های آموزشی روانشناسی خانواده و ... گفت: بخش قابل توجهی از برنامه ها به صورت خودجوش و با توجه به استقبال اعضای کانون های مساجد پیگیری می شوند.

گفتنی است، قرار است تیم نظارت و ارزیابی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور از کانون های مساجد منتخب شهر تبریز بازدید بعمل آورند.

 

نظر شما