شناسهٔ خبر: 30639537 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

آه‌ و‌ حسرت بازيکنان استقلال به اردوي پرسپوليس رسيد!

تيم فوتبال استقلال اين روزها شرايط نسبتاً سختي را در ترکيه تجربه مي‌کند.

صاحب‌خبر -

تيم فوتبال استقلال تهران که پيش از اين قرار بود اردوي آماده‌سازي خود را در کشور قطر برگزار کند ، به دليل مشکلات مالي در ترکيه مشغول گذراندن تمرينات است.

 

اين روزها هواي ترکيه سرد است و همين موضوع باعث ايجاد مشکلاتي براي بازيکنان شده است. در مقابل اما پرسپوليسي‌ها در کمپ اسپاير قطر  شرايط فوق‌العاده‌اي را تجربه مي‌کنند. اين کشور در حال حاضر هم از لحاظ آب‌وهوا مناسب است و هم امکانات خوبي دارد. حضور تيم‌هاي بزرگي چون بايرن‌مونيخ وپاري‌سن‌ژرمن مهر تاييدي بر اين قضيه است.

 

تفاوت محل اردوي آماده‌سازي دو رقيب سنتي حرف‌وحديث‌هايي را در رسانه‌ها ايجاد کرده است. البته مي‌توان گفت سرخ‌پوشان نان بازوي خود را مي‌خورند چرا که صعود آنها به فينال ليگ قهرمانان آسيا پاداش زيادي را براي اين تيم در پي داشته است و قطعاً کمک زيادي به تأمين هزينه‌هاي اردوي قطر مي‌کند.

 

بر همين اساس و بنابر ادعاي رسانه‌هاي داخلي در تماس  اينترنتي بين بازيکنان دو تيم صحبت‌هاي جالبي مطرح شده است. ظاهراً برخي بازيکنان استقلال با حالت شوخي  به دوستان خود در اردوي پرسپوليس گفته‌اند: خوش به‌حالتان که در گرما تمرين مي‌کنيد، ما هر روز در زمان تمرين يخ مي‌زنيم!

نظر شما