شناسهٔ خبر: 30639125 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه اهل سنت عسلویه:

لزوم تشریح دستاوردهای انقلاب/ مسئولان به مردم گزارش دهند

بوشهر - امام جمعه اهل سنت عسلویه با تاکید بر حفظ دستاوردهای انقلاب گفت: مسئولین با حضور در بین مردم اقدامات خود را گزارش دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، شیخ ابراهیم محمدی عصر سه‌شنبه در آئین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان عسلویه اظهار داشت: وقتی خداوند تبارک و تعالی نعمتی را بر انسان مسلمان و غیر مسلمان نازل می کند باید در برابر نعمت های الهی سپاسگذار باشیم.

امام جمعه اهل سنت عسلویه با اشاره به امنیت حاکم در جامعه اظهار داشت: در ایامی قرار داریم که تاریخ ایران اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به ثبت خواهد رساند و این بزرگترین نعمتی است که خداوند در اختیار ما قرار داده است که حاصل دستاوردهای مهمی برای کشور بوده است و بر همه واجب است که از دستاوردهای آن نگهداری کنیم.

وی به جایگاه روحانیت در زمان طاغوت اشاره کرد و افزود: در زمان طاغوت روحانیت هیچ جایگاهی در کشور نداشت و این موضوع نیز کماکان در دولت های غربی نیز مشاهده می شود اما یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی جایگاه والای روحانیت در کشور ایران است که بر هیچ کس پوشیده نیست.

محمدی افزود: شکی در آن نیست که مسئولین و دولتمردان خدمات ارزنده ای به مردم ارائه می دهند و دغدغه آنها رفع مشکلات است اما مردم شاید از تمام اتفاقات ممکن اطلاعی نداشته باشند و بهترین راه برای اطمینان به مردم حضور مسئولین در بین مردم است  تا تمام اقدام صورت گرفته را برای آنها بازگو نمایند تا مردم بدانند مسئولین در صدد رفع مشکلات آنها در تلاش هستند.

امام جمعه اهل سنت عسلویه در پایان از تلاش های مجدانه محمدعلی جمالی بخشدار سابق مرکزی نهایت تشکر و قدردانی بعمل آورد و برای محمدجواد صالحی  آرزوی موفقیت کرد.

نظر شما