شناسهٔ خبر: 30634305 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

اجراي برنامه‌هاي سه‌گانه ضامن ورود موفق بانک صادرات به سال 98 است

صاحب‌خبر -
اجراي برنامه‌هاي سه‌گانه ضامن ورود موفق بانک صادرات به سال 98 است
خبرگزاري آريا - مديرعامل بانک صادرات ايران با تأکيد بر اينکه روند افزايشي زيان بانک متوقف شده، گذر از نقطه سر به سري سود و زيان تا پايان سال 97 و سودآوري در سال آينده را دو هدف مهم ديگر اين بانک در ماه‌هاي پيش‌رو عنوان کرد و با بيان اينکه درخت بانک صادرات ايران درخت ريشه‌دار، بسيار محکم و استواري است، افزود: براي آنکه در 20 سال آينده نيز همچنان بتوان از سايه اين درخت استفاده کرد، بايد نسبت به هرس شاخ و برگ‌هاي مازاد آن اقدام کردکه تحقق اين هدف با اجراي دقيق برنامه‌هاي سه‌گانه ابلاغي امکان‌پذير است.
به گزارش خبرگزاري آريا، حجت‌اله صيدي که همزمان با سفر رئيس‌جمهور به استان گلستان، در جمع کارکنان اين بانک در اين استان حضور يافته بود، وجود 25 ميليون سپهر کارت در اختيار مردم کشور را نشان‌دهنده ضريب نفوذ بالا و عمق رضايت‌مندي مردم از عملکرد اين بانک دانست و گفت: ارائه خدمات تخصصي‌تر، مشاوره و راه‌حل‌هاي متنوع براي حل مشکلات مشتريان و به‌ويژه توليدکنندگان و صاحبان صنايع، استراتژي نوين بانک صادرات ايران است که با هدف پشتيباني و حمايت از توليد ملي صورت مي‌گيرد.
صيدي افزود: رفع نيازهاي مالي مشتريان بانک صادرات ايران با شيوه‌اي هوشمند و تقويت نگرش در مراقبت و پرستاري از توليد، همراه است و شيوه عرضه انواع مشاوره در سوپرمارکت‌هاي مالي بانک، در تمامي شعب گسترش خواهد يافت.
وي در ادامه خاطرنشان کرد: امروز مشتريان به دنبال دريافت راه‌حل براي حل مشکلات خود از سوي کارکنان بانک هستند و بنابراين، نقش مشاوره‌اي کارکنان شعب، نقشي محوري است که براي اين منظور گسترش خدمات سوپر مارکت مالي در دستورکار است.
مديرعامل بانک صادرات ايران ارائه حرفه‌اي خدمات بانکي و رعايت قوانين بانک مرکزي در جذب منابع، وصول مطالبات با روش‌هاي مسالمت‌آميز، افزايش مصارف در جهت حمايت از توليد و کاهش بهاي تمام‌شده پول براي رقابت‌پذيرتر شدن توليد ملي را مورد تأکيد مجدد قرار داد و افزود: درراستاي تحقق اين اهداف، برنامه‌ريزي، همدلي و هم‌گرايي خوبي ايجاد شده است که با توجه به ظرفيت و قابليت‌هاي نيروي انساني بانک صادرات ايران، فرصت کسب موفقيت‌هاي بيشتر در سال آتي براي بانک مهيا شده است.
صيدي با بيان اينکه پتانسيل و امکانات اقتصادي مغفول مانده استان گلستان از بسياري ازکشورهاي اروپايي بيشتر است، بر احصاء اين ظرفيت‌ها براي حمايت بيش از پيش از توليد ملي و کمک به اقتصاد منطقه توسط بانک صادرات ايران تأکيد کرد و از اعلام آمادگي اين بانک براي مشارکت فعال و گسترده در زيرساخت‌هاي اقتصادي اين استان خبر داد.
وي در سفر به استان گلستان ضمن بازديد از ظرفيت اقتصادي و توليدي اين استان، از نزديک در جريان فعاليت و عملکرد شعب بانک در در آن استان قرار گرفت.
-->

نظر شما