شناسهٔ خبر: 30629494 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کاشانی: سوابق مدیریتی ۱۰ نامزد انتخاباتی کاراته تائید شد

دبیر مجمع فدراسیون کاراته گفت: سوابق مدیریتی ۱۰ نامزد انتخاباتی این فدراسیون در مرحله اولیه تائید شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از استعفای محمد صادق فرجی از سمت ریاست فدراسیون کاراته، وزارت ورزش و جوانان محسن آشوری را به عنوان سرپرست معرفی کرد تا وضعیت مجمع انتخاباتی این فدراسیون و اسامی کاندیدها مشخص شود.

۲۳ کاندید پست ریاست فدراسیون کاراته تا ۱۲ دی ماه و در پایان مهلت قانونی برای حضور در مجمع انتخاباتی این فدراسیون ثبت نام کردند تا در نهایت با اعلام وزارت ورزش وجوانان تعداد کاندید‌های دارای صلاحیت مشخص شود.

محمدرضا کاشانی دبیر مجمع فدراسیون کاراته درباره تائید صلاحیت کاندید‌های این فدراسیون در گفتگو با خبرنگار ما عنوان کرد: هنوز صلاحیت اصلی مشخص نشده است و فقط کمیسیون تطبیق مدارک و بررسی سوابق مدیریتی انجام شده است که از بین تعداد نفراتی که ثبت نام کردند ۱۰ کاندید تائید شدند و لیست این نفرات برای تائید صلاحیت نهایی ارسال می‌شود.

کاشانی درباره حضور فرجی در لیست کاندید‌های انتخاباتی مجمع فدراسیون بیان کرد: در این رابطه محمدرضا داورزنی معاونت توسعه وزارت ورزش و جوانان صحبت کرده است و گفتند روزی که قرار است انتخابات این فدراسیون برگزار شود اگر فرجی نامه دیوان محاسبات را برای بازگشت به کار داشته باشد می‌تواند در آن شرکت کند.

دبیر مجمع در پایان گفت: در مرحله بررسی سوابق مدیریتی در کمیسون تطبیق ۱۰ نفر تائید شدند، اما این به منزله این نیست که این نفرات در مجمع شرکت می‌کنند و هنوز صلاحیت اصلی و نهایی مانده است.

بیشتر بخوانید:

واکنش سرپرست فدراسیون کاراته به غیبت عباسعلی در اردوی تیم ملی

انتخابات ریاست کاراته با ۲۳ نامزد و یک صندلی!

سلطانی: کاراته امروز نیاز به حمایت مسئولان دارد/ سال حساسی پیش روی تیم ملی است

انتهای پیام/

اظهارات کاشانی درباره مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته

نظر شما