شناسهٔ خبر: 30629231 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد در مصلی یاسوج

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هجدهمین نمایشگاه کتاب استان از سوم بهمن ماه امسال در مصلی امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) یاسوج برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

امین درخشان، مدیر کمیته اطلاع رسانی هجدهمین نمایشگاه کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: به مناسبت گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، هجدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد در شهر یاسوج برپا می شود.

 

وی اظهار داشت: این نمایشگاه ها از سوم لغایت هشتم بهمن ماه امسال در محل مصلی امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) یاسوج با حضور مسئولان کشوری و استانی دایر می شود.

 

درخشان با بیان اینکه نمایشگاه کتاب در عرصه ملی و استانی شاخص ترین رویداد فرهنگی محسوب می شود، ادامه داد: آنچه مسلم است کتاب و کتابخوانی هنوز در بین مخاطبان و علاقه مندان از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

 

مدیر کمیته اطلاع رسانی هجدهمین نمایشگاه کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد برپایی نمایشگاه کتاب را فرصتی ارزشمند برای علاقه مندان به فرهنگ مطالعه دانست و اضافه کرد: نمایشگاه کتاب استان با حضور ناشرین برتر کشوری در دو نوبت صبح (ساعت 9 تا 12 ظهر) و عصرها (ساعت 15 و 30 تا 20 شب) پذیرای علاقه مندان است.

 

وی با اشاره به اینکه حضور و استقبال مردم فرهنگ دوست کهگیلویه و بویراحمد باعث رونق این نمایشگاه می شود، گفت: تجربه سال های گذشته نمایشگاه کتاب نشان داد، استقبال مردم استان از نمایشگاه مطلوب دست اندرکاران و ناشرین کتاب است.

 

درخشان همچنین از برگزاری دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال و نخستین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در ذیل نمایشگاه کتاب خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه ها نیز از سوم تا هشتم بهمن ماه پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

نظر شما