شناسهٔ خبر: 30583447 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی:

ساخت ۱۴۰ کانکس برای زلزله زدگان با اجرای طرح هر مسجد یک کانکس

محمدی از ساخت ۱۴۰ کانکس برای زلزله زدگان کرمانشاه در راستای اجرای طرح هر مسجد یک کانکس خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمد محمدی با اشاره به فعالیت های جمعیت هلال احمر استان مرکزی در بخش های مختلف با حضور داوطلبان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: در راستای اجرای طرح هر مسجد یک کانکس،۱۴۰ کانکس برای زلزله زدگان کرمانشاه به کمک اعضای داوطلب و خیرین این مجموعه انجام شده است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با بیان به اینکه فعالیت و مشارکت داوطلبان در اجرای برنامه‌های این جمعیت بسیار شاخص و با اهمیت است، افزود: ارسال ۳۲۷ محموله کمک های مردمی و جمع آوری کمک های نقدی به ارزش ۶ میلیارد تومان با همت و مشارکت داوطلبان و خیرین از دیگر فعالیت ها بوده که نقش موثری را در زلزله کرمانشاه ایفا کرده است.

 

وی همچنین به اجرای طرح نذر آب با هدف جمع آوری کمک‌های نقدی برای مردم خشکسالی زده سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: اعزام کاروان سلامت به منطقه از دیگر خدمات ارزنده داوطلبان این جمعیت بوده است.

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش ضمن تشکر و قدردانی از حضور اعضای داوطلب شعب تابعه جمعیت هلال احمر، بیان کرد: حضور اعضای داوطلب در امر پشتیبانی زلزله کرمانشاه و همچنین حضور تیم های تحت عنوان سحر در مناطق زلزله‌زده نشان دهنده تلاش های این عزیزان در راستای خدمت رسانی و  فعالیت های بشردوستانه و داوطلبانه، داوطلبان جمعیت هلال احمر است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: در استان مرکزی 11 شعبه و 42 خانه هلال احمر وجود دارد، ادامه داد: بیش از 6 هزار داوطلب در این خانه ها و شعب فعالیت می کنند.

 

محمدی همچنین به فعالیت های گسترده این جمعیت در ایام مختلف سال نیز اشاره کرد و گفت:  طرح های مختلفی در ایام سال توسط این قشر انجام می شود و تاکنون خدمات زیادی توسط این افراد به نیازمندان و آسیب دیدگان در حوادث و بلایا ارایه شده است.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: جمعیت هلال احمر همواره آماده خدمت رسانی به مردم است و نیروهای جوان و داوطلب این جمعیت با تمام توان به کمک رسانی و امداد رسانی به اقشار مختلف جامعه مشغول هستند.

نظر شما