شناسهٔ خبر: 30565964 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فتحى: امیدوارم روزى استقلال از جذب بازیکن بى نیاز باشد

سرپرست باشگاه استقلال گفت: رمز و پیشرفت باشگاه‌ها در دنیا توجه و اهمیت به تیم هاى پایه است.

صاحب‌خبر -

فتحى:امیدوارم روزى استقلال از جذب بازیکن بى نیاز باشدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  امیر حسین فتحى سرپرست باشگاه استقلال با حضور در مراسم جشن قهرمانى تیم امید استقلال گفت: رمز و پیشرفت باشگاه‌ها در دنیا توجه و اهمیت به تیم هاى پایه است. اگر بخواهیم روزى از بازیکن بى نیاز باشیم باید به رده هاى پایه توجه کنیم و فوتبالیست هاى معروف از رده هاى پایین کار خود را شروع کردند و باید ما هم بسترى را فراهم کنیم تا بازیکنان خوبى را به فوتبال معرفى کنیم.

او ادامه داد: باید به رده‌ها توجه بیشترى داشته باشیم و امیدوارم با همکارى همکارانم در استقلال تیمى را درست کنیم که از پایه به آن توجه کنیم. امیدوارم روزی در استقلال بازیکنانی باشند که سال‌ها در استقلال و پایه این باشگاه کار کرده باشند.

فتحى افزود: استفاده مطلوب از بازیکنان، بر می‌گردد به استفاده از مربیان خوب در رده پایه. در همه جای دنیا مربیان حوزه پایه از لحاظ روحی و فنی از دانش خوبی برخوردارند. قرار نیست کسی که در تیم بزرگسالان موفق است، در رده پایه هم موفق باشد.

سرپرست باشگاه استقلال درباره بازی تیم هاى ملى فوتبال ایران و عراق گفت: تیم ملی فوتبال ما یکى از روز‌ها و سال‌های خوب فوتبال را به سر می‌برد و در دوره غنی‌ای به سر می‌بریم و از مربى توانمندى برخوردار است. امیدوارم با حمایت مردم و کمک باشگاه‌ها و فدراسیون به امید خدا بتوانیم عراق را شکست دهیم و در نهایت به قهرمانی که چند سال دست پیدا نکردیم برسیم.

او درباره وضعیت استقلال بیان کرد: استقلال شرایط خوبی دارد. همه توان خود را به کار مى گیریم تا از بازیکنان حمایت کنیم و مشکلات آن‌ها را درک کردیم و اردویى را در نظر گرفتیم و امیدوارم یک شروع خیلی خوب در نیم فصل دوم داشته باشیم.

فتحى در مورد نقل و انتقالات استقلال گفت: در حال حاضر خبرى نیست و در صورت قطعى شدن از طریق سایت اطلاع رسانى مى کنیم.

بیشتر بخوانید:

رانندگی سرپرست استقلال در اردوی ترکیه + تصاویر

جپاروف قید استقلال را زد

شاگردان شفر در ترکیه اردو می‌زنند

حضور فرهاد مجيدى و فتحى در تمرين استقلال

انتهای پیام / 

اظهارات فتحی درباره شرایط این روز های باشگاه استقلال 

نظر شما