شناسهٔ خبر: 30532280 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

صحبت‌های بازیکنان تیم ملی اسپانیا بعد از پیروزی برابر ایران

مهاجم تیم ملی فوتبال اسپانیا معتقد است گل پیروزی برابر ایران با کمی خوش‌شانسی به ثمر رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از ال پاییس، تیم ملی فوتبال اسپانیا با یک گل ایران را در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شکست داد. دیگو کاستا که تک گل این بازی را به ثمر رساند پس از بازی گفت: بازی سختی بود. حریف خیلی دفاعی بازی می‌کرد. ما توانستیم پیروز شویم و این اتفاق برابر یک تیم خیلی دفاعی رخ داد.

 

مهاجم اسپانیا در پایان اظهار کرد: مهم‌تر از همه چیز، کسب پیروزی بود. من آرام بودم هیچ برخوردی با دروازه‌بان حریف نداشتم. در به ثمر رسیدن این گل کمی خوش‌شانس بودم.

 

راموس: ایران برای وقت‌کشی آمده بود اما خوشحالیم که بازی را به شیوه دیگری بردیم

سرخیو راموس بعد از دیدار تیم‌های ایران و اسپانیا در دور دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که با شکست یک بر صفر ایران به پایان رسید, گفت: ایران آمده بود که در بازی وقت‌کشی کند اما خوشحالیم که به شیوه دیگری بازی را بردیم. هواداران ایران تقریباً همه آنها ما را «هو» می‌کردند و در چنین شرایطی خیلی مهم است که شما بتوانید خونسردی‌تان را حفظ کنید, چون اینجا کمک داور ویدئویی وجود دارد که همه صحنه‌ها و اتفاقات بازی را زیر نظر دارد و همه چیز را مشخص می‌کند.

 

کاپیتان تیم ملی اسپانیا افزود: در هر صورت ما خوشحالیم که یک قدم روبه جلوی دیگر برداشتیم و حالا باید سعی کنیم که صدرنشین گروه‌مان بمانیم چون این هدف اصلی ماست. من فکر می‌کنم که در تمام ابعاد این توانایی را داریم که در بازی‌های بعدی بهتر کار کنیم.

 

مورنو: ایران با ۱۱ بازیکن دفاع می‌کرد/ می‌دانستیم قرار نیست ۵ بر صفر پیروز شویم

 رودریگو مورنو مهاجم تیم ملی فوتبال اسپانیا پس از پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل ایران اظهار داشت: در یک بازی بسیار سخت مقابل ایران به برتری رسیدیم و حالا سرنوشت صعود دست خودمان است. ایران تیمی بود که با ۱۱ بازیکن دفاع می‌کرد و بازیکنان این تیم در نیمه دوم به شدت خسته شده بودند.

 

وی ادامه داد: سطح میان تیم‌های ملی هر بار کمتر و کمتر می‌شود. ما باید جاه‌طلب باشیم. چون در مرحله یک‌هشتم نهایی هم قطعاً با حریفی به همین اندازه سرسخت روبرو می‌شویم. امروز می‌دانستیم که قرار نیست ۵ بر صفر پیروز شویم.

 

مهاجم تیم ملی اسپانیا در مورد حضور در جام جهانی گفت: بازی در جام جهانی رویای هر بازیکنی است و من و خانواده‌ام این رویا را تجربه کردیم.

 

کارواخال: ایران خیلی خوب بازی کرد

دنی کارواخال پس از بازی گفت: ما قبلا در مورد قدرت ایران شنیده بودیم و سرمربی به ما هشدار داده بود. آن‌ها تیم دفاعی هستند و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. خیلی خوب بازی را بسته بودند.

 

تیم ملی ایران در این بازی یک گل به ثمر رساند اما داور آن را با کمک VAR آفساید اعلام کرد. مدافع اسپانیایی اظهار کرد: داور مجبور شد بازی را برای لحظاتی متوقف کند. داوران در این صحنه خوب عمل کردند. VAR در این مسابقه‌ها وجوددارد که به آن ها کمک کند.

 

کارواخال در پایان گفت: خیلی خوشحال هستیم. اکنون به دنبال شکست مراکش هستیم و می‌خواهیم به عنوان تیم نخست به دور بعد صعود کنیم.

 

پیکه: آفساید بودن گل ایران نیاز به VAR نداشت

مدافع اسپانیایی که در این دیدار صدمین بازی ملی‌اش را با لاروخا پشت سر گذاشت، گفت: تنها یک گام کوچک به صعودمان به مرحله یک هشتم نهایی باقی مانده است و فقط به یک تساوی نیاز داریم. پیروزی در این بازی اهمیت زیادی داشت و اکنون باید مراکش را شکست دهیم چون قرار گرفتن در رتبه نخست اهمیت زیادی دارد. باید میانگین گل بهتری نسبت به پرتغال داشته باشیم.

 

مدافع بارسلونا درباره اعتراض‌های کارلوس کی‌روش به VAR اظهار کرد: داور خط پرچم را بالا زد و اعلام کرد که گل در شرایط آفساید به ثمر رسیده و VAR نیز آن را تایید کرد. بدون وار نیز آفساید کاملا آشکار بود. کی‌روش کار خود را انجام می‌دهد. او برای این بازی برنامه‌ریزی کرده بود و ما را به دردسر انداخت. ایرانی‌ها دفاعی بازی می‌کنند و از همه بازیکنان‌شان برای دفاع کردن استفاده می‌کنند به همین خاطر گلزنی برابر این تیم سخت است. در نهایت در یک حرکت که خطر زیادی نداشت، دیگو کاستا آن گل را به ثمر رساند. ایران پس از دریافت گل تهاجمی بازی کرد و کمی ما را به دردسر انداخت.

 

ممکن است اسپانیا در دور بعد با اروگوئه روبه‌رو شود. تیم آمریکای جنوبی از لوئیس سوارس بهره می‌برد که هم‌تیمی پیکه در بارسلونا است. مدافع کاتالانی در این رابطه گفت: ابتدا باید تیم نخست گروه شویم چون به نفع‌مان تمام خواهد شد. مراکش خوب بازی می‌کند و بازی سختی خواهیم داشت.

 

پیکه در مورد صدمین بازی خود گفت: این بازی خاص با پیروزی به پایان رسید. ۱۰ سال است که در تیم اصلی حضور دارم و بارها پیراهن تیم ملی را بر تن کرده‌ام.

 

واسکز: حق‌مان بود مقابل ایران پیروز شویم

لوکاس واسکز پس از پیروزی یک بر صفر تیم اسپانیا مقابل ایران اظهار داشت: ما باید هوشیار باشیم، چون حفظ کردن جایگاه‌مان در جدول و راهیابی به عنوان تیم اول به مرحله بعد برای‌‌مان اهمیت دارد.

 

وی ادامه داد: رسیدن به صدر جدول برای ما بسیار مهم است، ضمن اینکه حساب یک بازی در جام جهانی با سایر مسابقات متفاوت است و من واقعاً الان از اینکه اینجا هستم، خوشحالم. بازی در این مسابقات بسیار زیباست. ما با یک گل پیش افتادیم اما با توجه به بازی که ارائه دادیم،‌ حق‌مان بود که پیروز شویم. واقعا بازی سختی بود.

 

 

نظر شما