شناسهٔ خبر: 30526630 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

همبستگی ملی رمز تداوم انقلاب اسلامی است

فرمانده قرارگاه غرب ارتش گفت: اگر می خواهیم ایران اسلامی در مسیر اقتدار و پیشرفت گام بردارد، باید روز به روز روحیه همبستگی ملی را تقویت کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، امیر « فرهاد آریانفر»، ظهر امروز (۲۰ دی) در مراسم سالگرد فتح میمک و یادواره ۴۰۰ شهید ایل خزل، اظهار کرد: توطئه های دنیای استکبار علیه ملت ایران تمامی ندارد و هر روز به شکل جدیدی آنرا بر ضد کشورمان طراحی و اجرا می کند.

 

وی، تصریح کرد: دشمن دریافته تنها راهی که می تواند به مطامع خود دست یابد این است که در صفوف ملت و مسئولان رخنه کرده و همبستگی و وحدت ملت و مسئولان را خدشه دار کند.

 

فرمانده قرارگاه غرب ارتش تاکید کرد: ایجاد روحیه یاس و ناامیدی از آینده انقلاب و دامن زدن به نارسایی ها از راهبردهای دشمن است ، همه بر مشکلات موجود واقف هستیم و مسئولان نیز تمام تلاش خود را برای حل کردن آنها بکار می گیرند ولی نباید اجازه دهیم برخی با مفاسد خود بویژه در حوزه اقتصادی اعتماد مردم به نظام و مسئولان را تخریب کنند.

 

امیر آریانفر، گفت: دشمن به خیال خام خود فکر می کرد در ۴۰ سالگی انقلاب می تواند این نظام را سرنگون کند ولی به حول و قوه الهی و در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و دریات مسئولان و مردم همیشه در صحنه این خیال خام رذا به گور خواهد برد.

 

استاندار سابق ایلام در سال های ۵۸ تا ۶۰ در این مراسم با بیان اینکه ظرفیت های ایلام در حوزه انرژی باید شکوفا شود،  گفت: همه مردم در دوران دفاع مقدس همپای رزمندگان اسلام در دفاع از کیان این سرزمین جانفشانی کردند.

 

اصغر ابراهیمی اصل، خاطرنشان کرد: امروز نیز بر تمامی مسئولان واجب است در راستای حل مشکلات آنها بویژه از منظر معیشتی تلاش کنند.

 

وی، گفت:  انجام مراوده های تجاری و بازرگانی از طریق مرز مهران و ایجاد شرایط برای گسترش صادرات از این مرز  می تواند در رونق اقتصاد استان ایلام و حتی استان های دیگر تاثیر گذار باشد.

نظر شما