شناسهٔ خبر: 30478779 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تیم ملی ایران یکی از مدعیان اصلی مسابقات فوتبال آسیایی است/ژاپن حریف سرسخت تیم ملی ایران

کارشناس فوتبال اصفهان گفت: تیم ایران در صورت صعود به مرحله نیمه نهایی یکی از مدعیان مسابقات فوتبال آسیایی است.

صاحب‌خبر -

 حسین چرخابی کارشناس فوتبال اصفهان  در گفتگوی اختصاصی با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،

با اشاره به برد تیم ملی ایران در برابر تیم یمن اظهار کرد: تیم یمن یکی از تیم های ضعیف این دوره از مسابقات است و منحنی بازیهای تیم ما این است که به ترتیب، رو به سختی می رود.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان ادامه داد: ملی‌پوشان در تمامی پست ها بازی خوبی داشتند و به غیر از 10 دقیقه اول که در تمام بازی ها به دلیل ناآشنا بودن به تیم حریف، احتیاط آمیز است، بازی خوبی از خود نشان دادند و زهر چشمی از تیم های دیگر گرفتند.

پیشکسوت باشگاه سپاهان با اشاره به بازی سوم تیم تصریح کرد: خوش شانسی تیم ما این است که بعد از دو بازی عراق با این تیم روبه رو می‌شوند و شناخت کافی نسبت به این تیم دارند.

کارشناس فوتبال اصفهان گفت: تیم ایران در صورت صعود به مرحله نیمه نهایی یکی از مدعیان مسابقات فوتبال آسیایی است.

وی افزود: ژاپن تیم برتر آسیا است و هم از لحاظ نرم افزاری و هم سخت افزاری بسیار خوب است و ممکن است حریف سرسخت ما در نیمه نهایی باشد و در این صورت بازی سخت و زیبایی با ژاپن پیش رو داریم.

پیشکسوت باشگاه سپاهان با اشاره به برتری تیم های فوتسال و فوتبال ساحلی در دنیا اظهار کرد: فوتبال بانوان نیز پیشرفت های خوبی داشته است و امیدواریم تیم امید زیر 23 سال، بتواند به المپیک راه پیدا کند.

 چرخابی در پایان گفت: امیدواریم تیم ملی ایران به مراحل بالاتر صعود کند و شاهد قهرمانی تیم ملی ایران در بازی های آسیایی باشیم.

انتهای پیام /س

وضعیت تیم ملی ایران

نظر شما