شناسهٔ خبر: 30378937 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

22 دی؛ آخرین مهلت ثبت نام کانون های مساجد گیلان در سامانه «بچه های مسجد»

گروه اجتماعی - مسئول دبیرخانه کانون های مساجد گیلان از ثبت نام حدود 6 هزار نفر از فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد آستارا در سامانه «بچه های مسجد» خبر داد و گفت: آخرین مهلت ثبت نام در سامانه 22 دی ماه امسال است.

صاحب‌خبر -

22 دی؛ آخرین مهلت ثبت نام کانون های مساجد گیلان در سامانه «بچه های مسجد»

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی رضوانی‌نژاد، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، با بیان اینکه ثبت اعضای کانون‌های مساجد در سامانه ملی سجا تحت عنوان «بچه‌های مسجد» از خردادماه امسال آغاز شده است، اظهار کرد: تاکنون مشخصات 5 هزار و 900 نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان آستارا در سامانه ملی سجا به ثبت رسیده است.

وی از تمدید ثبت نام در سامانه «بچه‌های مسجد» خبر داد و تصریح کرد: آخرین مهلت ثبت نام در سامانه 22 دی ماه امسال است.

این کارشناس دینی تصریح کرد: سامانه «بچه‌های مسجد» با هدف ساماندهی و سازماندهی برنامه های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور طرح ریزی شده است.

حجت الاسلام رضوانی نژاد با اشاره به اینکه یکی از امتیازها برای حمایت از کانون‌‌های فرهنگی و هنری تعداد اعضای کانون‌هاست، خاطرنشان کرد: مسئولان کانون‌ها باید برای ثبت مشخصات اعضای خود اهتمام جدی داشته باشند.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد گیلان یادآور شد: متناسب با اهمیت ثبت نام فعالان مسجدی در سامانه، فعالان مسجدی به گونه‌ای باید تدبیر کنند که بتوانند در اسرع وقت ثبت نام فعالان خود را انجام دهند.

انتهای پیام

نظر شما