شناسهٔ خبر: 30268282 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

۹دی قدرت انقلاب اسلامی بود/فتنه ها تمام نشده است و ادامه خواهد داشت

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: در ۹ دی همه حتی کسانی که تا دیروز در ستادهای انتخاباتی رقیب هم بودند آمدند تا خروش بصیرت و قدرت انقلاب اسلامی را نشان دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ظهر امروز حجت الاسلام علیدادی نماینده ولی فقیه در استان کرمان در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت حماسه ۹ دی، ضمن تبریک سالروز حماسه ۹ دی و تقدیر از اقدامات این ستاد گفت: حماسه مردمی سال ۸۸ دو رو داشت یک روی آن به حوادث قبل از این روز بر میگیرد که مشکلات و رویدادهایی رخ داد که کشور را هشت ماه درگیر کرد و روی دیگر این سکه نیز بصیرت و پشتیبانی واقعی مردم از ولایت فقیه بود که وقایع قبل از آن را از بین برد.

وی با بیان اینکه فتنه های همیشه در طول تاریخ رخ داده است، افزود: مردم در مقاطع مختلف برای مبارزه با ظلم وارد میدان میشدند ولی هرگاه مبارزه آنها به سرانجام میرسید با فتنه ای شکست میخوردند.

حجت الاسلام علیدادی تشریح کرد: حضرت موسی کلیم الله با سه فتنه فرهنگی، اقتصادی و سیاسی که در راس آنها سامری، قارون و فرعون بودند مبارزه کرد که در هر فتنه نوع برخورد ایشان درس های فراوانی برای ما دارد.

وی ادامه داد: در صدر اسلام نیز جریان نفاق فتنه های مختلفی مثل فتنه مسجد ضرار را ایجاد کردند تا مردم را از اطراف پیامبراعظم(ص) پراکنده سازند.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه پس از پیامبر فتنه ها ادامه یافت، ابراز داشت: در زمان ائمه فتنه های بسیار سنگینی رخ داد که هر کدام تاثیرات در تاریخ اسلام گذاشت.

وی با اظهار اینکه این فتنه ها گاهی آنقدر سنگین میشدند که افراد شاخص را تحت تاثیر قرار میدادند، تصریح کرد: گاهی افراد در چندین فتنه پیروز می شدند ولی در فتنه های بعد میلغزیدند و گاهی افرادی در زمان یک ائمه در جبهه حق مبارزه میکردند ولی در زمانی دیگر به اردوگاه باطل میپیوستند و علیه امام معصومشان شمشیر میزدند.

حجت الاسلام علیدادی با ابراز اینکه گاهی افرادی از یک خانواده در جبهه باطل  بودند و افراد دیگری از فتنه ها سربلند بیرون می آمدند، تشریح کرد: کمیل آنقدر به امیرالمومنین علیه السلام نزدیک شد که ایشان دعای حضرت خضر را به ایشان تعلیم داد ولی برادر وی یعنی حارث قاتل طفلان مسلم شد.

امام جمعه کرمان با اعلام اینکه آنچه در سال ۸۸ رخ داد نیز با همین رویکرد در انقلاب اسلامی بود، اظهار داشت: مردم در مقطعی میبینند  آنچه رخ میدهد با روند معمول انتخابات متفاوت است و جریانی آرام آرام کشور را به آتشی میکشانند که به راحتی خاموش نشود.

وی ادامه داد: مردم میبینند دیگر بحث انتخابات دیگر وجود ندارد و مقدسات مورد هجمه هستند، به معمار انقلاب اسلامی اهانت میشود و مساجد و عاشورا مورد حمله قرار میگیرند.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: مردمی که برای مبارزه با طاغوت و حفظ تمامیت ارضی شهید دادند، جوانانی که برای سربلند پرچم انقلاب فداکاری کردند و مدیرانی که برای پیشرفت کشور فداکاری کردند به این نتیجه میرسند که باید اتفاقی رخ دهد تا قدرت انقلاب را بار دیگر به رخ بکشند.

وی افزود: در این زمان همه حتی کسانی که تا دیروز در ستادهای انتخاباتی رقیب هم بودند می آیند تا خروش بصیرت را در ۹ دی نشان دهند.

حجت الاسلام علیدادی با اشاره به اینکه همانگونه که فتنه ها علیه خط انبیا بود در آینده هم علیه نظام اسلامی ادامه خواهد داشت، ابراز داشت: امروز کشور دچار فتنه اقتصادی است و از خداوند میخواهیم ما را از این فتنه ها سربلند بیرون بیاورد.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما