شناسهٔ خبر: 30244237 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برترین های رده بندی بدمینتون بانوان جوان شناخته شدند

تهران -ایرنا- نفرات برتر سومین مرحله مسابقات رده بندی بدمینتون با‌نوان رده سنی جوانان که از پنجم تا هفتم دی ماه جاری در شهرستان کرمان برگزار شد مشخص شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز جمعه گروه ورزشی ایرنا از فدراسیون بدمینتون، در قسمت یک نفره این مسابقات که با شرکت ۴۲بازیکن برگزار شد، نسیم صفایی از تهران قهرمان این رقابتها شد و مدال طلا را به گردن آویخت.یگانه تفرشی از تهران نیز به نایب قهرمانی رسید و صاحب مدال نقره شد.
حنانه یعقوب زاده از تهران و نرگس افشاری از تهران به مقام سوم مشترک مسابقات در قسمت یک نفره دست یافتند و به مدال برنز رسیدند.
در قسمت دو نفره (تیمی) که با شرکت ۳۲ بازیکن برگزار شد تیم دونفره یگانه تفرشی و نازنین زمانی از تهران به مقام نخست قهرمانی رسیده و صاحب مدال طلا شدند.تیم دونفره حنانه یعقوب زاده و نسیم صفایی از تهران دوم شدند و مدال نقره را کسب کردند.
تیم های دونفره بیتا منصوری و میترا پشته شیرانی از کرمان به همراه تیم دونفره نازنین بشیری و نسترن کرمی (آزاد) مقام سوم مشترک را به خود اختصاص دادند و نشان برنز را از آن خود کردند.
در مراسم اختتامیه این رقابتها که با حضور گیتی گرامی معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان ، محمدی رییس هییت استان کرمان ، فروغ لنگری نایب رییس هیئت استان کرمان و خانم زمانیان نماینده فدراسیون بدمینتون انجام شد مدال ها و احکام نفرات برتر از سوی مسوولان حاضر به قهرمانان اهداء گردید.
ورزشی ** 9128** 1528 **1440

نظر شما