شناسهٔ خبر: 30176189 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

بیشترین آمار نزاع و دعوا در پایتخت | ارجاع ۴۱۶ هزار پرونده به پزشکی قانونی در هشت ماه

همشهری آنلاین: سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: در هشت ماهه امسال ۴۱۶ هزار و ۷۹۹ پرونده نزاع به پزشکی قانونی کشور ارجاع شد که در مقایسه مدت زمان مشابه سال گذشته، این آمار، ۶.۶ درصد افزایش داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش فارس، سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: در هشت ماهه امسال ۴۱۶ هزار و ۷۹۹ پرونده نزاع به پزشکی قانونی کشور ارجاع شد که در مقایسه مدت زمان مشابه سال گذشته، این آمار، ۶.۶ درصد افزایش داشته است.

 پرونده های ارجاعی نزاع مردان در ۸ ماهه امسال، ۲۸۳ هزار و ۸۴۹ و پرونده های ارجاعی نزاع زنان در این بازه، ۱۳۲ هزار و ۹۵۰ مورد بوده است.

مرداد ماه با ۶۰ هزار و ۷۳ و پس از آن تیر و شهریور با ۵۹ هزار و ۷۱۹ و ۵۵ هزار و ۴۶۰، ماه‌های دارای بیشترین پرونده ارجاعی نزاع و فروردین ماه با ۴۱ هزار و ۸۳۴ و آبان با ۴۳ هزار و ۲۴۵، ماه‌های دارای کمترین میزان پرونده‌های ارجاعی نزاع به مراکز پزشکی قانونی بوده‌اند.

در بین استان‌ها نیز، بدون در نظر گرفتن جمعیت و تنها بر اساس فراوانی، تهران با ۶۸ هزار و ۶۲۲ اولین، خراسان رضوی با ۳۴ هزار و ۷۰۹ دوم و اصفهان با ۳۰ هزار و ۸ پرونده، استان‌های دارای بیشترین پرونده ارجاعی با موضوع نزاع بوده‌اند.

 در بین کمترین‌ها نیز ایلام با ۲ هزار و ۳۰۵، خراسان جنوبی با ۲ هزار و ۳۷۶ و بوشهر با ۳ هزار و ۲۳۲، استان‌های دارای کمترین پرونده‌های ارجاعی با موضوع نزاع، طی ۸ ماه امسال (۱۳۹۷) بوده‌اند.

برچسب‌ها:

نظر شما