شناسهٔ خبر: 30104416 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آیین تجلیل از دانش آموزان و فرهنگیان برتر قرآنی چرام

خبرگزاری صداوسیما

در مراسمی از ۶۳ نفر از دانش آموزان و فرهنگیان برتر مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز در شهرستان چرام تجلیل شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش استان ، در این آیین با اشاره به فعالیت های استان در حوزه قرآن ، عترت و نماز گفت : کهگیلویه و بویراحمد جزو استان های موفق در حوزه فعالیت های قرآنی و مذهبی است و در ارزیابی های انجام شده ، از جایگاه مطلوبی در کشور برخوردار هستیم.
حجت الاسلام افشار امام جمعه شهر چرام ، هم در این آیین با اشاره به اینکه ، تمسک به قرآن و شناخت احکام الهی باید به عنوان یک اصل در جامعه در نظر گرفته شود ، از موفقیت های مختلف آموزش و پرورش شهرستان چرام ، به ویژه کسب رتبه های برتر استان در مسابقات قرآن ، عترت و نماز تقدیر و تشکر کرد.
فتاحی اصل فرماندار شهرستان چرام نیز ابراز امیدواری کرد که با حمایت مادی و معنوی از دانش آموزان ممتاز و برگزیده استانی و کشوری در این شهرستان، زمینه پیشرفت آنها و ترویج هر چه بیشتر فرهنگ قرآنی در شهرستان فراهم خواهد شد.
عزیزی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان چرام هم با اشاره به اینکه 63 نفر از دانش آموزان دختر و پسر شهرستان چرام در سال تحصیلی 1396 و 1397 در مقاطع مختلف تحصیلی، در استان موفق به کسب رتبه های اول تا سوم استانی شدند گفت : در مجموع ، شهرستان چرام ، رتبه اول مسابقات قرآن ، عترت و نماز را در استان کسب کرد.
گفتنی است از 24 تا 30 آذر ماه ، به عنوان هفته قرآن ، عترت و نماز نام گذاری شده است.

نظر شما