شناسهٔ خبر: 30081923 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

خزاعی:

شهادت بزرگ‌ترین افتخار برای مؤمنان است

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج گفت: شهادت بزرگ‌ترین افتخاری است که نصیب مؤمنان و صالحان می‌شود و هیچ مرگی شیرین‌تر از شهادت نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کهنوج، مرتضی خزاعی عصر امروز در دیدار با خانواده معظم شهید عابد اسکندری‌نسب و جانباز علیرضا خالویی گفت:  پاداش معنوی شهیدان نزد خدا محفوظ است.

وی خاطرنشان کرد: مقام جانبازان در محضر خداوند به‌واسطه ایثار و فداکاری‌شان هم‌ردیف با شهدا است و  اگر امروز امنیت و آرامشی که در جامعه وجود دارد همه از برکات خون شهدا و ایثارگری و ارز خود گذشتگی جانبازان است.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج خانواده‌ جانبازان و ایثارگران را میراثی گران‌بها و الگو برای انقلاب اسلامی دانست و با توجه به اینکه دیدار با این خانواده‌ها موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود، اظهار کرد: این از افتخارات جامعه دانشگاهی است که در خدمت خانواده معظم شهدا و جانبازان باشند.

وی زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا را از عوامل مؤثر در تربیت نسل‌های بعدی کشور و حفظ این روحیه را از عوامل سعادت و خوشبختی در عرصه‌های مختلف دانست.

خزاعی خاطرنشان کرد: دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا و جانبازان، یکی از راه‌های زنده نگه‌داشتن دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و ارج نهادن به خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان است و ما همواره قدردان این عزیزان هستیم.

به گزارش خبرنگار آنا، شهید عابد اسکندری نسب در حین انجام‌وظیفه و در درگیری با اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل‌آمده و علیرضا خالویی جانباز هشت سال دفاع مقدس در حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی به درجه جانبازی نائل‌آمده است.

انتهای پیام/4117/4062

نظر شما