شناسهٔ خبر: 30078655 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وزیر علوم در جمع خبرنگاران:

بودجه سال ٩٨ وزارت علوم متفاوت از سال قبل است

تهران - ایرنا- وزیرعلوم ، تحقیقات و فناوری گفت: اگرچه هنوز در باره بودجه ٩٨ تصمیماتی گرفته نشده است اما قرار است بودجه ٩٨ با بودجه قبلی تفاوت داشته باشد که باید دید مجلس چه تصمیمی می گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایرنا ، منصور غلامی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه همایش پژوهش فناوری و مسئولیت اجتماعی گفت: قرار بود بودجه ٩٨ وزارت علوم تفاوت داشته باشد اما باید دید خروجی مجلس چه خواهد بود.
وی در باره ادعای خمیر شدن پایان نامه ها گفت: نباید پایان نامه ها را در ماشین گذاشت و دوره چرخید. پایان نامه ها در کتابخانه های دانشگاه ها است و افرادی که می گویند ما پایان نامه ها را ندیده ایم به کتابخانه ها مراجعه کنند. کاربردی شدن پایان نامه ها بر عهده خود دانشجویان و اسانید است.
وزیر علوم در باره کپی کاری های علمی گفت: به تمامی دانشگاه ها بخشنامه شده که برخوردهای جدی انضباطی هم با اساتید و هم با دانشجویان شود.
غلامی در باره تخلفات علمی بیرون از دانشگاه گفت: با دستگاه های قضایی و وزارت کشور همکاری های جدی صورت گرفته و کارگروه هایی تشکیل شده و تقریبا طی 6 ماه گذشته که این کمیته اجرایی شده برخورد جدی با متخلفان علمی صورت گرفته است.

**9283**1601**

نظر شما