شناسهٔ خبر: 30070461 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

غلامحسین مظفری:

هنرمندانه از فرصت های جزیره کیش برای پیشرفت کشور بهره ببریم

کیش - ایرنا- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: گرچه محدودیت هایی، و جود داشته و دارد، اما می توان هنرمندانه از فرصت ها و ظرفیت های جزیره کیش درجهت پیشرفت و توسعه کشور بهره برد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، غلامحسین مظفری سه شنبه شب در آیین رونمایی از پوستر سومین جشنواره سراسری فیلم و فیلمنامه موج در جمع هنرمندان، فیلمسازان و مردم کیش افزود: این جزیره با برخورداری از ظرفیت های خاص و قابلیتهای نهفته، پیشران یا امکانی برای توسعه کشور است و می توان با استفاده از این امکان، سطح همه فعالیت ها در جزیره را ارتقا بخشید.
وی گفت: گرچه زیرساخت ها و اقدامات صورت گرفته طی سالهای گذشته در کیش روندی خوب را طی کرده اما برای رسیدن به جایگاه ایده آل باید تمامی امور و فعالیتها در این حزیره به شرط برخورداری از کیفیت بالا انجام گیرد و انتظار این است که این امر در بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سرمایه گذاری بگونه ای انجام شود که برای تمامی کشور به عنوان الگو مورد استفاده قرار گیرد.
مظفری در ادامه از هنرمندان و فعالان حوزه هنر خواست تا در روند فعالیتهای خود به این امر توجه کنند.
مدیرعامل منطقه آزاد کیش با اشاره به عمر کوتاه مدیریت و فرصت های زودگذر، برضرورت تقویت همکاری ها و بهره گیری از تجربیات و ایده های نو در راستای پیشرفت و توسعه تاکید کرد.
مظفری در پایان از دست اندرکاران برگزاری سومین جشنواره سراسری فیلم و فیلمنامه موج قدرانی کرد.
*جشنواره سراسری فیلم و فیلمنامه کوتاه موج از 10 تا 12 اسفند ماه امسال در جزیره مرجانی کیش برگزار خواهد شد.
این رویداد فرهنگی در بخشهای فیلم و فیلمنامه کوتاه، با رویکرد موضوعی به سفر، دریا و گردشگری و نگاهی ویژه به هنرمندان و فیلمسازان جنوب ایران و جزیره کیش برگزار می شود.
پوستر رسمی این جشنواره، دیشب (سه شنبه شب) در آیینی با حضور غلامحسین مظفری مدیرعامل منطقه آزاد کیش، ابراهیم حصاری دبیر این جشنواره، کارگردانان مطرح فیلم کوتاه سینمای هنر و تجربه، جمعی از هنرمندان و معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه آزاد با نمادی از صدف، موج دریا و تصویری شنی از یک دور بین فیلمبرداری، رونمایی شد.
1341 / 1339

نظر شما