شناسهٔ خبر: 30063017 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

غیر رسمی؛ اوله گونار سولسشر هدایت منچستریونایتد را بر عهده گرفت

میلاد وفادار

دست کم تا پایان فصل ۱۹-۲۰۱۸، یک مربی از جنس منچستریونایتد بر روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- شاید جانشین ژوزه مورینیو از نروژ آمده باشد اما قطعا اوله گونار سولسشر با فلسفه شیاطین سرخ بیگانه نیست.

پس از اخراج ژوزه مورینیو در روز سه شنبه‌، گمانه‌زنی‌های بسیاری در مورد جانشین موقت او در اولدترافورد مطرح شد. در ابتدا صحبت از سرمربی مولده نروژ چندان جدی به نظر نمی‌رسید اما ظاهرا مربی تیم نایب قهرمان نروژ، به صورت موقت هدایت تیم سابق خود را در دست می‌گیرد.

تصویر بالا نشان دهنده صفحه‌ای در وب سایت رسمی منچستریونایتد است که برای ساعاتی قابل دسترسی بود و سپس حذف شد. در این صفحه که ساعاتی پیش ایجاد شده است، ویدیوی گلزنی سولسشر در فینال لیگ قهرمانان سال ۱۹۹۹ وجود دارد و در توضیح آن نوشته شده است:

بیست فصل پس از دستیابی به سه گانه با آن گل در نیوکمپ، سولسشر مربی موقت تیم ما می‌شود.

 

جالب این که یونایتد در این دستپاچگی بی سابقه نیست و پیش از این، خبر انتصاب دیوید مویس به عنوان جانشین سر الکس فرگوسن را هم زودتر از اعلام رسمی، در صفحه فیسبوک خود منتشر کرده بود.

از سوی دیگر، ارنا سولبرگ (نخست وزیر نروژ) در پیامی توئیتری، انتصاب سولسشر به عنوان سرمربی منچستریونایتد را تبریک گفت که البته این توئیت هم دقایقی بعد حذف شد!

روز بزرگ برای فوتبال نروژ. در به دست گرفتن کنترل شیاطین سرخ موفق باشی اوله

 

 اغلب رسانه‌ها همچون BBC، MEN و اسکای اسپورتس مذاکره یونایتد با سولسشر را تایید کرده‌اند. تلگراف می‌گوید گزینه بلند مدت سران منچستریونایتد برای هدایت باشگاه مائوریسیو پوچتینو است و خود این مربی نیز ابراز تمایل کرده است تا در پایان فصل جاری، به اولدترافورد نقل مکان کند. باید منتظر رسمی شدن خبر روی کار آمدن سولسشر ۴۵ ساله، طی ساعات آینده ماند.

نظر شما