شناسهٔ خبر: 30061661 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

بوفون (2): ام باپه اگر ذهنیت درستی داشته باشد، پنج توپ طلا می برد؛ باورنکردنی است که نیمار تاکنون توپ طلا نبرده است!

علیرضا نجاتی

دروازه بان ایتالیایی پاری سن ژرمن معتقد است که اگر کیلیان ام باپه و نیمار ذهنیت درستی داشته باشند، توپ طلاهای زیادی خواهند برد. وی همچنین معتقد است آرئولا به زودی دروازه بان اول تیم ملی فرانسه می شود.

صاحب‌خبر -

طرفداری- جانلوییجی بوفون، دروازه بان باسابقه پاری سن ژرمن مصاحبه مفصلی با RMC فرانسه انجام داده که بخش نخست صحبت های او در خصوص چگونگی پیوستن به پی اس جی را خواندید. وی در بخش دوم مصاحبه در خصوص شانس نیمار و ام باپه برای کسب توپ طلا صحبت کرد:

به نظر من اگر کیلیان ام باپه با ذهن خود تصمیم بگیرد که بهترین بازیکن ده سال آتی شود، او می تواند به این هدف دست یابد اما چنین امری به ذهنیت او بستگی دارد. او باید در ذهن خود بگوید که من در ده سال آینده، پنج توپ طلا کسب خواهم کرد. اگر او ذهنیت درستی داشته باشد، به این هدف خواهد رسید. اگر پاری سن ژرمن می خواهد قهرمان شود، سپس ام باپه و نیمار باید به معنای واقعی کلمه تفاوت ها را برای این تیم رقم بزنند. به نظر من نیمار و ام باپه برای موفقیت باید در بهترین شرایط ذهنی و روانی باشند و از این طریق من به آن ها انگیزه می دهم. باورنکردنی است که نیمار تاکنون برنده توپ طلا نشده است و این را هرروز به او می گویم. با توجه به استعداد سرشاری که نیمار و ام باپه دارند، هر کدام آن ها در شش سال آینده باید سه توپ طلا ببرند. اگر من استعداد آن ها را داشتم و برنده توپ طلا نمی شدم، قطعا به شدت خشمگین می شدم.

وی در خصوص وضعیت مارکو وراتی و آلفونسه آرئولا، دو هم تیمی دیگر خود گفت:

مارکو وراتی از نظر استعداد، بازیکنی متفاوت با نیمار و کیلیان ام باپه است. وراتی در حال پیشرفت است اما او باید از نظر ذهنی و میل به پیروزی خود را تقویت کند. لذت بردن از خودتان از بازی در بازی های مهم عالی است اما بعد از مدتی می خواهید در آن بازی ها برنده شوید، نه این که فقط در آن شرکت کنید. آرئولا؟ هیچ وقت با بازی کردن سایر دروازه بان ها در تیمی که در آن حضور دارم، مشکلی نداشته ام و سال گذشته در یوونتوس، چنین تجربه ای را با شزنی داشتم چون حس مشارکت در تیم برای همه بازیکنان امری مهم است. آرئولا یک دروازه بان عالی و مردی فوق العاده است. مطمئنم که طی دو سال آینده، آرئولا انتخاب نخست دروازه بانی تیم ملی فرانسه خواهد شد چون او به طور مداوم در حال پیشرفت است.

بوفون (1): پاری سن ژرمن، هدیه زندگی به من بود؛ فتح لیگ قهرمانان، هدف اصلی پاری سن ژرمن نیست! 

نظر شما