شناسهٔ خبر: 30060340 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرماندار رشت:

بازار نقشی تاثیرگذار در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد

مومنی‌زاده با بیان اینکه بازار در تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار تاثیرگذار است، گفت: اصناف در بازار از ارکان مهم اقتصاد شهرستان هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «میرشمس مومنی‌زاده» عصرامروز(سه‌شنبه، 27آذر) در جلسه اصناف که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: برای پیشبرد و توسعه شهرستان به طور میانگین در هفته دو جلسه با گروه‌های مختلف اعم از احزاب، گروه‌های سیاسی، اقشار، هنرمندان، ورزشکاران، خبرنگاران، تشکل‌های غیردولتی و .. برگزار می‌کنیم.

 

فرماندار رشت با بیان اینکه اینگونه نشست‌ها در پیشبرد اهداف و امور تاثیرگذار است، افزود: اصناف در بازار از ارکان مهم اقتصاد شهرستان هستند.

 

وی با بیان اینکه بازار دارای قدمت طولانی به‌عنوان یک تشکل غیر دولتی بوده و بیشترین اشتغال را دارد، گفت: در شرایطی که بحث اشتغال از اولویت‌های نظام و دولت است، درصد قابل توجهی از تولید، توزیع و عرضه مستقیم و غیرمستقیم در حوزه اصناف و بازار است.

 

مومنی‌زاده با بیان اینکه اصناف و بازاریان طی۴۰سال گذشته در جریان پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و سایر عرصه‌ها همراه با نظام و مردم نقشی تاثیرگذار داشتند، تصریح کرد: بازاریان در دهه فجر امسال حضورشان پررنگ‌تر از سال‌های گذشته باشد.

 

وی با بیان اینکه بازار در تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار تاثیرگذار است، خاطرنشان کرد: عملکرد مجموعه اصناف و بازار در رشت ستودنی و سبب افتخار مسئولان شهرستان است.

 

فرماندار رشت با بیان اینکه در شرایط کنونی کشور اصناف به گونه‌ای عمل کردند که سبب سربلندی ما در دیگر استان‌ها شد، اظهار کرد: ما به وجود چنین بازار و اصنافیانی افتخار می‌کنیم و با تمام توان پشتیبان این قشر هستیم.

 

 

نظر شما