شناسهٔ خبر: 30059756 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیونل مسی: رویای من این حجم از موفقیت نبود

تهران- ایرنا- «لیونل مسی» جادوگر تیم فوتبال بارسلونا پس از تصاحب پنجمین کفش طلای دوران بازی خود اظهار داشت: زمانی که فوتبال را شروع کردم انتظار این حجم از موفقیت را نداشتم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، روزنامه مارکا اسپانیا روز سه شنبه نوشت: مهاجم آرژانتینی و ریز نقش آبی اناری امروز در جریان مراسمی که از سوی اتحادیه مطبوعات ورزشی اروپا (ESM) در کاتالان برگزار شد، پنجمین کفش طلا را از «خوان ایگناسیو گایاردو» مدیر روزنامه مارکا اسپانیا دریافت کرد.
مسی پس از دریافت این جایزه انفرادی ارزشمند در مصاحبه ای سخاوتمندانه اظهار داشت: زمانی که فوتبال را آغاز کردم انتظار چنین موفقیت هایی را نداشتم، رویای من تبدیل شدن به بازیکنی حرفه ای بود، بازیکنی موفق در عرصه فوتبال.
وی ادامه داد: من با کار، تلاش و البته بالاتر از همه از کمک هم تیمی هایم بهره مند شدم؛ در بهترین تیم جهان و در کنار بهترین ها فوتبال، در پست های مختلف بازی می کنم و زمانی که پای بردن این جوایز در میان باشد، بودن در کنار آنها کار را آسان تر می کند.
ستاره 31 ساله و تمام نشدنی دنیای فوتبال در خصوص قرعه مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا و تقابل با لیون تصریح کرد: لیون قوی ترین نامی که از کلاه شعبده بازی بیرون آمد، نیست اما بازی سخت و پیچیده ای در انتظار ما است؛ در واقع آنها بازی پایاپایی را برابر منچسترسیتی به نمایش گذاشتند و بنابراین گذر از آنها کار سختی است.
وی افزود: راه زیادی تا پایان پیش روی ما قرار دارد و از حالا تا فوریه، مسیر آبستن اتفاقات زیادی است؛ نمی دانیم اوضاع لیون چطور پیش می رود و شرایط ما چگونه خواهد بود، تنها چیز قابل پیش بینی سخت بودن بازی با آنها است.
مسی با کسب پنجمین کفش طلا، از رقیب دیرینه خود یعنی «کریستیانو رونالدو» ستاره تیم یوونتوس که چهار بار موفق به تصاحب این جایزه شده است، پیشی گرفت تا نبرد یک دهه ای این دو اعجوبه فوتبال مدرن همچنان ادامه داشته باشد.
ورزشی**3991**9129

نظر شما