شناسهٔ خبر: 30057784 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اصفهان| باشگاه ذوب‌آهن از داور دیدار با نفت مسجدسلیمان شکایت کرد

R41346/P41362/S6,51/CT11

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن از شکایت این باشگاه از داور دیدار این تیم با نفت مسجدسلیمان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، اشتباهات سریالی داوران در دیدارهای تیم فوتبال ذوب‌آهن در این فصل از لیگ برتر به عامل مناقشه این باشگاه با مسئولان سازمان لیگ و مصاحبه‌های انتقادی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن از عملکرد کمیته داوران فدراسیون فوتبال تبدیل شده است که در مقاطعی تبعاتی نیز برای او به همراه داشت.

اشتباهاتی بعضاً تأثیرگذار که در برنامه شب گذشته 90 نیز بر آن صحه گذاشته شد و ذوبی‌ها نخستین تیمی معرفی شدند که از اشتباهات داوری در این فصل متضرر شده‌اند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با انتشار نامه‌ای که خطاب به رئیس سازمان لیگ ارسال شده، از شکایت این باشگاه از داور دیدار ذوب‌آهن و نفت مسجدسلیمان در هفته پانزدهم لیگ برتر خبر داده است.

داوری آن مسابقه بر عهده علی بای بود که طبق نظر کارشناسان، علاوه بر اشتباه در مردود اعلام کردن گل ذوب‌آهن، باید یکی از بازیکنان نفت مسجدسلیمان را نیز از زمین اخراج می‌کرد و در دقیقه 72 نیز یک ضربه پنالتی به سود ذوب‌آهن اعلام نشده است.

سعید آذری که معتقد است در 8 دیدار از 16 بازی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی اشتباهات محرز داوری رخ داده، در نامه به حیدر بهاروند خواستار پاسخ او به سوالاتی درباره شرایط داوری شده است.

آذری در صفحه شخصی خود نوشته: «آیا اشتباهات داوری را بایستی چشم‌پوشی کرد؟ هزینه را چه کسی باید بدهد؟ باشگاه؟ مربی؟ هوادار؟ مالک؟ مدیرعامل؟ هدفتان چیست؟ نابودی پاس تهران و نفت تهران، راه آهن تهران و بانک ملی‌ها و شاهین‌ها به سود چه کسی شد؟ دست از تخریب ذوب‌آهن بردارید، ظلم به فوتبال ذوب‌آهن سازنده، نماینده اصفهان در آسیا ظلم به فوتبال ایران است. کمی خرد را بایستی چاشنی کرد فقط و فقط. ظلم پایدار نخواهد بود».

انتهای پیام/ز

نظر شما