شناسهٔ خبر: 30057783 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در گفت وگو با ایرنا:

سه برنامه بسیج کارگران برای ترویج کالای ایرانی کلید خورد

تهران-ایرنا- سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور برای فرهنگ سازی مصرف کالای ایرانی با هدف حمایت از تولید داخل سه برنامه محوری را اجرایی کرد.

صاحب‌خبر -

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور عصر امروز(سه شنبه) در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا اظهارداشت: از یکم آذر(شروع هفته بسیج) طرح ترویج و فرهنگ سازی برای مصرف کالای داخلی در مدارس آغاز شده و تا 29 اسفندماه امسال که به نام اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده است، ادامه دارد.
علی حسین رعیتی فرد افزود: این طرح که با عنوان «ایران یار» در مدارس اجرایی می شود تا فرهنگ سازی برای مصرف کالای داخلی در میان کودکان و نوجوان رواج یابد.
وی ادامه داد: یکی از برنامه های ما در این طرح، «حضور مدیران کارخانجات و واحدهای تولیدی در مدارس» است تا درباره میزان موفقیت و اشتغالزایی و درآمدزایی خود برای دانش آموزان صحبت کنند.
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور اضافه کرد: برنامه دوم برای ترویج مصرف کالای ایرانی، «فراهم شدن امکان حضور و بازدید دانش آموزان در واحدهای تولیدی» است.
رعیتی فرد گفت: حضور دانش آموزان در واحدهای تولیدی و صنعتی فعال می تواند به ایجاد روحیه امید و خودباوری در جامعه منجر شود.
وی خاطرنشان ساخت: سومین برنامه برای ترویج مصرف کالای ایرانی «برگزاری مسابقه ای در قابل عکس نوشته، دلنوشته و انشاء» است.
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور افزود: در هر استان برای هر رشته این مسابقات، به هشت نفر و در مجموع به 40 دانش آموز برتر از کالاهای تولید داخل جوایزی اهداء خواهد شد.
وی به دیدار هفته گذشته خود با رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت اشاره کرد و گفت: در این دیدار اعلام کردیم که بسیجیان کارگر آمادگی دارند به واحدهای تولیدی و صنعتی خدمات رسانی کنند.
اقتصام**9454** 2023

نظر شما