شناسهٔ خبر: 30056749 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عذرخواهی نماینده سراوان از مردم/ از حق و حقوقم کوتاه نمیایم

نماینده سراوان در مجلس شورای اسلامی گفت: از مردم شریف ایران و نمایندگان مجلس عذرخواهی میکنم .

صاحب‌خبر -

عذرخواهی نماینده سراوان از مردم/ از حق و حقوقم کوتاه نمیایمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،محمدباسط درازهی نماینده مردم سراوان در مجلس در کانال تلگرامی‌اش نوشت:مجادله نزدیک به ده تا دوازده دقیقه بوده و فقط چهل ثانیه منتشر شده است.

درازهی گفت:با هماهنگی قبلی برای پیگیری مطالبات مردم به کمرگ رفتم که پشت درب ورودی ۴۰ دقیقه معطل بودم !

وی ادامه داد:ممکن است فیلم مربوط به دوربین های حراست باشد و باید پرسید توسط چه کسی و چرا منتشر شده است.

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه از حق و حقوقم یک ذره کوتاه نمیایم، افزود: تا پای استیضاح وزیر اقتصاد و اخراج مدیرکل گمرک و کارمند هتاک ایستادم امروز نوبت من است و فردا نوبت نماینده ای دیگر  و اگر به این موضوع رسیدگی نشود استعفاء داده و به دانشگاه بر میگردم.

استيضاح وزير اقتصاد در حمايت از نماينده سراوان كليد خورد/ تاكيد بر عزل رئيس گمرك

به دليل آنچه توهين به نماينده سراوان عنوان شد 40 نماينده مجلس شورای اسلامی طرح استيضاح فرهاد دژپسند وزير اقتصاد را به دليل آنچه آنها توهين كارمند گمرك به نماينده سراوان عنوان كرده‌اند، در مجلس كليد خورد.

علی کرد نماینده مردم خاش در مجلس در همین زمینه در جمع خبرنگاران، اعلام کرد که نمایندگان استیضاح وزیر اقتصاد را به دلیل توهین به نماینده سراوان کلید زده شد و عزل رئیس گمرک و رئیس حراست گمرک را دنبال خواهند کرد.

بنا بر این گزارش روز گذشته در فضای مجازی فیلمی از نماینده سراوان منتشر شد که در آن فیلم این نماینده مجلس با کارمند گمرک به درگیری لفظی پرداخته بود.

 

انتهای پیام/پ

 

نظر شما