شناسهٔ خبر: 30055352 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

طلاب با دقت در بیان حقایق جامعه مانع سوءاستفاده دشمن شوند

R7854/P41362/S6,62/CT11

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران گفت: باید در بیان حقایق جامعه به‌ عکس‌العمل دشمن توجه داشته و حقایق را به‌گونه‌ای بیان کرد دشمن از این مطالب سوءاستفاده نکند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور امروز در مراسم رونمایی نسخه جدید کوثربلاگ، با اشاره  به موفقیت حوزه‌های علمیه خواهران در همه حوزه‌ها  اظهار داشت: ما امروز توانسته‌ایم غیظ جریان منحرف را برانگیزیم و این افتخار ما و نشان موفقیت برنامه‌های حوزه در عرصه‌های اجتماعی است.

وی با یادآوری چگونگی آغاز فعالیت‌های تبلیغی پیامبر اکرم(ص) افزود: پیامبر اسلام (ص) در مکه و آغاز رسالت خود، کار را از نقطه‌ای کوچک شروع کرد و در مسیر تبلیغ دین توهین‌های فراوانی می‌شنید، اما امروز نتیجه عملکرد وی جانبازی هزاران هزار نفر برای نام پیامبر(ص) و اسلام است.

 

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با تأکید بر شنیده شدن سخن حق تصریح کرد: بسیاری از مردم تحت تأثیر جریان‌های دینی در فضای مجازی، شیفته پیام الهی شده‌اند و باید بدانیم سخن حق گوش‌های شنوایی پیداکرده و وبلاگ‌های حوزه‌های علمیه خواهران امروز به‌عنوان منبرهای مجازی این رسالت را بر دوش دارد.

وی فعالیت در فضای مجازی را یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: طلاب فعال در وبلاگ نویسی باید در استفاده  هوشمندانه از فضای مجازی دقت لازم را داشته باشند و در کمال دوراندیشی با ارائه بهترین محتوا کیفیت وبلاگ نویسی را ارتقاء دهند.

بهجت‌پور با توصیه به طلاب برای دقت در انعکاس مطالب و حقایق جامعه گفت: باید حتی در بیان حقایق جامعه به عکس‌العمل دشمن توجه داشته و به‌گونه‌ای بیان نشود که دشمن از این مطالب سوءاستفاده کند و این امر تنها با مشورت در تنظیم مطالب اتفاق خواهد افتاد، طلاب باید در تبلیغ و ترویج دین در فضای مجازی نیز با مشورت و تدبیر عمل کند.

وی توجه به اولویت‌ها در فضای مجازی را یادآور شد و بیان کرد: امروز دشمن برای دلسرد کردن مردم در ادامه راه نورانی اسلام و انقلاب بر مسائلی تأکید دارد که طلاب باید از  فکر و قلم خود در پاسخ‌گویی به شبهات ایجادشده از طرف دشمن حرکت کرده و نسبت به عملکرد دشمن هوشیار باشند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران، فضای مجازی را عامل انسجام و وحدت بین طلاب معرفی و ابراز کرد: فضای مجازی راه‌ها را بسیار نزدیک کرده و سامانه کوثربلاگ توانسته دریچه اندیشه طلاب را به عموم مردم معرفی کرده و حوزه‌های علمیه را به‌عنوان کانون تربیت صاحبان سخن و اندیشه معرفی کند.

انتهای پیام/ ز

نظر شما