شناسهٔ خبر: 30055184 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون سیاسی استانداری کرمانشاه:

دستاوردهای انقلاب باید متناسب با سنین مختلف ارائه شود

کرمانشاه - ایرنا - معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان باید در راستای انتقال دستآوردهای انقلاب اسلامی متناسب با گروه های مخاطب شان (رده های سنی مختلف جامعه) به تولید محتوا، خبر ، تحلیل و گزارش بپردازند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدابراهیم الهی تبار روز سه شنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان که در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سالگرد انقلاب را روز جشن ملی و استقلال ایران ، ایثار و انتخاب مردم در تعیین سرنوشت خود دانست.
او با بیان اینکه 80 درصد جامعه به دلیل سن کم ایام انقلاب را به یاد ندارند، تاکید کرد: روابط عمومی ها و رسانه ها باید در قالب آیین های محلی و به شیوه های گوناگون خدمات نظام را به مردم منتقل کنند.
الهی تبار در ادامه تحریم های اقتصادی، قدرت رسانه ای دشمنان و حضور نداشتن اکثر مردم کنونی جامعه در زمان انقلاب را سه ضلع مهم برای اطلاع رسانی فراوان از دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه زمینه ها دانست.
وی با اشاره به تخریب خدمات دولت در زلزله سال گذشته استان در فضای مجازی، از رسانه ها و روابط عمومی ادارات خواست در مقابل تخریب و سیاه نمایی ها ، دستاوردهای نظام را هنرمندانه به مردم ارائه کنند.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه همچنین با اشاره به تبلیغات گسترده دشمنان در راستای ترویج ناامیدی در جامعه گفت: روابط عمومی ها باید با هنرمندی در راستای ایجاد انسجام ملی، تقویت احساس تعلق، دغدغه مندی حفظ وحدت و حفظ سرمایه های اجتماعی تلاش کنند.
الهی تبار همچنین از رسانه ها و روابط عمومی ها خواست از شخص محوری به برنامه محوری سوق پیدا کنند و بیشتر عملکرد و برنامه دستگاه های اجرایی را نقد و بررسی کنند نه علیه مدیران و افراد موضع بگیرند.
این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود، کرمانشاه را در کشور یک استان راهبردی دانست و گفت: همه مسئولان باید به این استان نگاه ویژه ای داشته باشند زیرا چالش های آن بر کل کشور تاثیرگذار است.
الهی تبار در ادامه با اشاره به جهاد و ایثار مردم استان کرمانشاه در زمان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ، خواستار کار جهادی همه ارگان های نظام در راستای خدمت رسانی به آنها شد.
وی با تاکید بر اهتمام و جدیت مدیران در پیگیری مسائل استان افزود: با همان اعتقاد و انگیزه ای که از کشور دفاع کردیم ، در محدوده خدمتی خود نیز کار خواهیم کرد و این استان و استان دیگر معنایی برایمان ندارد چرا که همه در یک کشتی نشسته ایم.
الهی تبار با بیان اینکه تبعات چالش های استان کرمانشاه عمق کشور را هدف قرار می دهد ، تاکید کرد: جایگاه کرمانشاه باید در عرصه ملی و فراملی تعریف و مطالبات با این نگاه دنبال شود.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه ادامه داد: کسانی که می توانند کارت های خودشان را در مسائل بزرگ استان خرج کنند نباید آن را برای مطالبات خرد و مسائل کوچک هزینه کنند.
وب با اشاره به تقدیر مسئولان عالی کشور از اقدام مسئولان استان در زلزله اظهار داشت: با وجود گزارش کمیسیون های تخصصی و اصل 90 مجلس پس از بازدید از مناطق زلزله زده ، عده ای تبلیغات منفی راه می اندازند. البته کار بازسازی زمان بر است اما باید خدمات هم گفته شود.
وی با تاکید بر تلاش برای برجسته سازی اقدامات و خدمات در استان اضافه کرد: اگر تلاش نشود عده ای ته دل مردم را با اقدام های دیگری خالی می کنند.
3209/8066

نظر شما